مدیر حوزه علمیه کامیاران در گفتگو با پرسون:

دفاع مقدس زمینه ساز ارتقا قدرت دفاعی و بازدارندگی ایران شد

مدیر حوزه علمیه کامیاران اظهار داشت: جنگ تحمیلی شاید در ظاهر خسارتهای جانی و مالی بسیاری برای انقلاب اسلامی به دنبال داشت ولی این جنگ زمینه ساز ارتقا قدرت دفاعی و بازدارندگی جمهوری اسلامی گردید به طوری که اکنون قدرت نظامی ایران در قیاس با روزهای نخستین جنگ تحمیلی به هیچ وجه قابل مقایسه نیست.

تصویر دفاع مقدس زمینه ساز ارتقا قدرت دفاعی و بازدارندگی ایران شد

کردستان ـ حجت الاسلام سیدجلال حسینی در گفتگو با خبرنگار پرسون عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران در ابتدا تاکنون همواره از همه جهات مورد تعارض دشمنان و بدخواهان بوده و هست.

مدیر حوزه علمیه کامیاران گفت: تحمیل ناجوانمردانه جنگ هشت ساله بر ملت ایران در همان سالهای نخستین پیروی انقلاب اسلامی بزرگترین ظلم و تجاوزگری غربی‌ها و آمریکایی‌ها بود که برای عملی کردن این نیت شیطانی خود صدام ملعون را جلو انداختند.

این استاد حوزه علمیه کردستان تاکید کرد: صدام با حمایت‌های بی‌شائبه جهان غرب و عرب در رویای فتح تهران جنگی هشت ساله و فرسایشی را علیه این انقلاب آغاز کرد، جنگی که صدام و صدامیان آغاز کننده بودند ولی پایان دهنده آن ما بودیم و این رزمندگان اسلام بودند که صدام بعث را از کشور بیرون رانندن و پوزه وی و اذنابش را به خاک مالیدند.

حجت الاسلام حسینی عنوان داشت: جنگ تحمیلی شاید در ظاهر خسارت‌های جانی و مالی بسیاری برای انقلاب اسلامی به دنبال داشت ولی این جنگ زمینه ساز ارتقا قدرت دفاعی و بازدارندگی جمهوری اسلامی گردید به‌طوری که اکنون قدرت نظامی ایران در قیاس با روزهای نخستین جنگ تحمیلی به هیچ وجه قابل مقایسه نیست.

مدیر حوزه علمیه کامیاران با اشاره به اینکه آزادسازی خرمشهر نتیجه نصرت الهی و هم ایثار رزمندگان بود، گفت: به فرموده امام راحل «خرمشهر را خدا آزاد کرد» که این جمله امام راحل دال بر این دارد که این دست خدا بود که رزمندگان اسلام را در این فتح الفتوح بزرگ یاری کرد و توانستند که ماشین جنگی صدام را فلج نمایند.

حجت الاسلام حسینی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: آزادسازی خرمشهر از دست بیگانگان و ناپاکان برای زورگویان و ابرقدرتهای جهان پیام‌های بسیاری به دنبال داشت که مهمترین این پیام‌ها همانا این بود که قدرت مردمی که در مسیر حق قدم برمی‌دارند بسیار بالاتر از قدرت هزاران موشک، بمب و تانک است.

ناصر عباسعلی ـ استان کردستان

290041