معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان همدان

آبرسانی به ۱۶۱ روستا در همدان، کبودرآهنگ و فامنین

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت:
۱۶۱ روستا در همدان، کبودرآهنگ و فامنین به صورت دائم و موقت آبرسانی سیار می شوند.
تصویر آبرسانی به ۱۶۱ روستا در همدان، کبودرآهنگ و فامنین

به گزارش سایت خبری پرسون از همدان، حمیدرضا نیکداد معاون بهره برداری و توسعه شرکت آب و فاضلاب استان همدان اظهار کرد: از مجموع 32 روستای مذکور، 20 روستا در شهرستان‌های همدان و فامنین با 107 سرویس به صورت دائم تحت پوشش آبرسانی سیار قرار دارند که در فروردین ماه سال جاری با 107 سرویس آبرسانی شدند.

وی با بیان اینکه سال گذشته از مجموع یک هزار و 60 روستای استان 161 روستا در شهرستان‌های همدان، فامنین و کبودراهنگ به صورت دائم و موقت تحت پوشش آبرسانی سیار قرار گرفتند، ادامه داد: از این تعداد 18 روستا به صورت دائم و مابقی به صورت موقت با تانکر آبرسانی شدند.

نیکداد افزود: 161 روستای مذکور با یک هزار و 804 سرویس معادل 19 هزار و 128 متر مکعب آب آبرسانی شدند.

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان همدان با اشاره به اینکه در فروردین ماه سال گذشته نیز 37 روستا به صورت دائم و موقت آبرسانی شدند گفت: از این تعداد 17 روستا به صورت دائم و مابقی به صورت موقت آبرسانی شدند.

نیکداد با اشاره به اینکه با توجه به کاهش نزولات جوی پیش بینی می شود تعداد روستاهای تحت پوشش آبرسانی سیار در روزهای پیش رو افزایش یابد، گفت: سال گذشته تعداد روستاهای تحت پوشش از 37 روستا در فروردین ماه به 54 روستا در شهریور ماه رسید که پیش بینی می شود با افزایش گرما و کاهش نزولات جوی بر تعداد روستاهای تحت پوشش آبرسانی سیار افزوده شود.

289867

مطالب مرتبط