مدیرکل زندان های لرستان:

نظام زندانبانی جامعه اسلامی با دیگر نظام های زندانبانی دنیا متفاوت است

مدیرکل زندان‌های لرستان گفت: دشمن همواره سیاست تخریب و تحریف اقدامات و کارکرد نظام اسلامی را در پیش گرفته است که این موضوع باید بهترین انگیزه برای مقاومت در برابر هجمه‌ها باشد.
تصویر نظام زندانبانی جامعه اسلامی با دیگر نظام های زندانبانی دنیا متفاوت است

به گزارش سایت خبری پرسون از لرستان، عبدالمجید کشوری در جمع روسای ستادی و زندان های تابعه استان اظهار کرد: در دوران تحول قوه قضائیه و سازمان زندان ها باید بپذیریم که وظیفه ما بسیار سنگین تر از قبل شده است و دشمنان و بدخواهان نظام برای ناکارآمد نشان دادن سیستم مدیریت اسلامی در تلاش هستند.

وی افزود: امروز ما در سنگر زندان‌بانی مکلف هستیم، بعنوان یک سد محکم در برابر هجمه های دشمنان با عملکرد خود، این تلاش ظالمانه بدخواهان و معاندان را بی اثر نماییم.

وی اظهار کرد: موفقیت در انجام وظایف و کسب نتایج مورد دلخواه و مطلوب، یک کار جهادی، انقلابی و هوشمندانه است و همانگونه که نظام زندانبانی جامعه اسلامی با دیگر نظام های زندانبانی دنیا متفاوت است، زندانبان جمهوری اسلامی هم باید با دیگر زندانبانان متفاوت باشد.

کشوری گفت: این تفاوت همان تلاش و جهاد برای ارتقای جایگاه وجودی زندانی بعنوان یک انسان و بازگشت او به یک زندگی شرافتمندانه است و البته در سرکشی و بازدیدهای مسئولین زندان باید کرامت و حرمت خانواده مددجویان حفظ شود.

289685