در دیدار مدیرعامل سازمان همیاری شهردای‌های خراسان رضوی با شهردار منطقه 9 مشهد عنوان شد؛

سازمان همیاری شهرداری‌ها خدمت‌رسانی را گسترش خواهد داد

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی در دیدار با شهردار منطقه 9 شهرداری مشهد، گسترش کیفی و کمی خدمات دهی به شهرداری‌ها را یکی راهبردهای این مجموعه عنوان کرد.
تصویر سازمان همیاری شهرداری‌ها خدمت‌رسانی را گسترش خواهد داد

به گزارش سایت خبری پرسون از خراسان رضوی، محمد سنجری صبح امروز با همراهی معاونان بازرگانی و اداری مالی این نهاد، با جواد اصغری شهردار منطقه 9 شهرداری مشهد دیدار و در خصوص همکاری‌های مشترک گفتگو کرد.
وی با اشاره به رسالت‌های سازمان همیاری شهرداری‌های استان عنوان کرد: به عنوان امین حوزه مدیریت شهری استان با استفاده از توان واحدهای ستادی و ظرفیتهای تخصصی شرکت‌ها و موسسات تابعه به دنبال تامین نیازمندی‌های شهرداری‌ها به بهترین نحو هستیم.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی افزود: در این حوزه به دنبال این هستیم تا ظرفیت‌ها و خدمات سازمان را به لحاظ کیفی و کمی گسترش دهیم و راهبردمان ورود به حوزه هایی است که توانایی لازم برای انجام آن وجود دارد.
وی با بیان اینکه باید پاسخگوی اعتمادی که از سوی شهرداری‌ها می شود باشیم افزود: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده برای اخذ نمایندگی بیش از 10 تولیدکننده و تامین کننده در کشور، می توان در حوزه های بازرگانی و تامین نیازمندی‌های شهرداری‌ها به نحو مطلوب تری عمل کنیم.
سنجری خاطر نشان کرد: با توجه به تواناییهای تخصصی واحدها ستادی و تابعه سازمان این امکان و آمادگی را برای سازمان همیاری ایجاد کرده تا در هر یک از موضوعات و فعالیت‌های ممکن و فرآیند اجرای پروژه های حوزه مدیت شهری همکار و همیار شهرداری‌ها باشیم.
شهردار منطقه 9 شهرداری مشهد نیز در این دیدار بابیان اینکه ما سازمان همیاری را از جنس خودمان می دانیم، بیان کرد: این نهاد به عنوان بازوان قدرتمند شهرداری‌ها در مدیریت شهرها محسوب می شود و در واقع با ابزار های قانونی و توانمندی‌های در اختیار خود، همواره با تمام قوا وارد عمل می شود و بسیاری از پروژه های خاص و دارای محدودیت شهری را به سرانجام می رساند.

اصغری با بیان اینکه سازمان برای شهرداریها یک فرصت است، افزود: علاوه بر شهر مشهد همه شهرداری‌های استان از خدمات این نهاد استفاده می کنند و آن را به عنوان قوت قلب خود می دانند، امیدواریم شاهد اثرگذاری هرچه بهتر و توفیقات بیشتر در این مجموعه باشیم.

وی در خصوص ویژگی های منطقه 9 شهر مشهد، خاطر نشان کرد: این منطقه با مساخت 4 هزار و 400 هکتار و جمعیت بالغ بر365 هزار نفر شهروند، از بسیاری از مراکز استان های کشور از جمعیت بیشتر برخوردار است، وجود پارک وکیل آباد، بوستان وفا، کوه پارک و ... و مناطق بایر رو به توسعه در آن و تنوع فراوان خدمات در این منطقه، توقع شهروندان برای استفاده از انواع خدمات، حساسیت مدیریت شهری را در آن دوچندان می کند.
شهردار منطقه 9 مشهد ادامه داد: تلاش داریم از همه ظرفیت‌ها برای ارائه بهترین خدمات به مردم استفاده کنیم، لذا علاقه مندیم که حجم فعالیت‌ها و مراوداتمان را با سازمان همیاری شهرداری‌ها بیشتر کنیم چرا که این نهاد نقش کلیدی و قابل اتکایی برای شهرداری‌های کوچک دارد

289547

مطالب مرتبط