صالحی در تذکری عنوان کرد:

بررسی دقیق پرونده کاندیدای شوراها توسط هیات نظارت

نماینده فریدن در مجلس تاکید کرد که اعضای هیات نظارت بر انتخابات شوراها پرونده های کاندیداهای شوراها را به دقت بررسی کنند تا خدای نکرده حقوق افراد تضییع نشده و خدشه ای بر مشارکت مردم عزیز وارد نشود.
تصویر بررسی دقیق پرونده کاندیدای شوراها توسط هیات نظارت

به گزارش سایت خبری پرسون، حسین محمدصالحی دارانی در تذکری شفاهی در جلسه علنی با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی و ابراز همدردی با مردم مظلوم فلسطین گفت: ستاره حلبی آمریکا کم کم در سینه جهان فروغ خود را از دست می دهد و این کلانتر جهان غرب آماده بازنشستگی و برکناری است. شایسته نیست در دوران افول گاوچرانان کاخ سفید از سروری و کدخدایی آنها دم بزنیم.

وی ادامه داد: اقتدار روزافزون نظام جمهوری اسلامی به ما امید می دهد در برابر دشمنان استقامت کنیم و خود را در برابر استکبارگران محدود نکنیم، تاکید مجلس انقلابی همان فرموده مقام معظم رهبری در آغاز سال ۱۴۰۰ است که مذاکرات ایران مشروط بر رفع تمامی تحریم ها از سوی غرب و راستی آزمایی است، مومن دو بار از یک سوراخ گزیده نمی شود.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: کار آمریکا در حقه بازی و ادامه فشارهای تحریمی است به گونه ای که برجام را برگرداند تا ساختار تحریم را حفظ کند که این تعلل معطل گذاشتن پیشرفت ایران و ایرانی است.

محمدصالحی دارانی با تاکید بر اینکه ثمره خون شهدا و میراث ۴۰ ساله انقلاب اسلامی و حفظ آن برعهده تمامی مسئولان و ما نمایندگان ملت است، گفت که تمامی ملت بزرگ ایران را که همیشه در حمایت از نظام جمهوری اسلامی پیش قدم هستند، به مشارکت فعالانه در انتخابات فرا می خوانیم و از اعضای هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراها تقاضا می کنم، پرونده های کاندیداهای شوراهای اسلامی را به دقت بررسی کنند تا خدای نکرده حقوق افراد تضییع نشده و خدشه ای بر مشارکت مردم عزیز وارد نشود.

289509