کدخدایی:

اگر امروز به جمع‌بندی رسیدیم، نتایج تایید صلاحیت‌ها اعلام خواهد شد

سخنگوی شورای نگهبان گفت: اگر در جلسه عصر امروز شورای نگهبان به جمع‌بندی رسیدیم، نتایج اعلام خواهد شد، اما اگر به جمع‌بندی نرسیم، دوره ۵ روزه تمدید خواهد شد.
تصویر اگر امروز به جمع‌بندی رسیدیم، نتایج تایید صلاحیت‌ها اعلام خواهد شد

به گزارش سایت خبری پرسون، عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان گفت: نمی توانم درباره تمدید دوره 5 روزه بررسی صلاحیت‌ها الان اعلام نظر کنم؛ اگر در جلسه عصر امروز شورای نگهبان به جمع‌بندی رسیدیم، نتایج اعلام خواهد شد اما اگر به جمع بندی نرسیم، دوره 5 روزه تمدید خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: هنوز به هیچ نظر نهایی در شورای نگهبان درباره داوطلبان نرسیده‌ایم و چرا که باید تک‌تک پرونده‌ها بررسی شود و نظرات کارشناسی و مراجع رسمی را ملاحظه کنیم از همه‌ی دوستان و علاقه‌مندان درخواست می‌کنیم که از انتشار شایعات درباره صلاحیت‌ها بپرهیزند و اگر ما به جمع‌بندی برسیم، حتما اعلام خواهیم کرد.

کدخدایی بیان داشت: امروز دومین جلسه شورای نگهبان برای بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد. در این جلسه مانند جلسات قبل، اسناد و مدارک پرونده‌ها مطرح و اعضای محترم، نظرات و مباحث خود را بیان کردند.

سخنگوی شورای نگهبان بیان داشت: بعد از ظهر هم جلسه عمومی شورای نگهبان برگزار خواهد شد، اگر لازم باشد جلسات دیگری هم خواهیم داشت تا رسیدگی‌ها انجام شده و تا موعد قانونی، نتایج را اعلام کنیم.

منبع: تسنیم

289507