مدیرکل راه و شهرسازی کردستان:

پروژه 4 خطه بیجار ـ دیواندره تحول بزرگی در جاده‌های استان ایجاد می‌کند

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان گفت: در صورت بهره‌برداری از پروژه 4 خطه بیجار ـ دیواندره شاهد تحول بزرگی در جاده‌های این استان همانند کاهش ترافیک، کاهش تصادفات، کوتاه شدن مسافت و... خواهیم بود.

تصویر پروژه 4 خطه بیجار ـ دیواندره تحول بزرگی در جاده‌های استان ایجاد می‌کند

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، عرفان مرادی؛ مدیرکل راه و شهرسازی کردستان عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از مهمترین طرح‌های در دست اجرا در کردستان، پروژه 4 خطه بیجار ـ دیواندره می‌باشد.

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان گفت: این پروژه می‌تواند بخش بزرگی از ترافیک استان را که نتیجه تردد دیگر استان‌های کشور است به سمت مرزهای سیرانبند در شهرستان بانه و مرز باشماق در شهرستان مریوان هدایت کند.

مرادی در ادامه سخنان خود افزود: این پروژه طولی در حدود 55 کیلومتر دارد که تاکنون قطعات یک و دو این طرح به طول بیش از 5 کیلومتر به بهره‌برداری رسیده است.

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان تصریح کرد: قطعه سوم هم که نزدیک به 7 کیلومتر طول دارد در آستانه بهره‌برداری می‌باشد.

وی با اشاره به آغاز به کار دیگر قطعات این بزرگراه، عنوان کرد: بیش از 3 هزار و یکصد میلیارد ریال اعتبار تاکنون برای تکمیل این پروژه در کردستان هزینه شده است و برای اتمام کامل این طرح مهم در استان نیازمند 3هزار و 500 میلیارد ریال اعتبار دیگر هستیم.

مرادی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: در صورت بهره‌برداری از این پروژه شاهد تحول بزرگی در جاده‌های این استان همانند کاهش ترافیک، کاهش تصادفات، کوتاه شدن مسافت و... خواهیم بود.

آیین مهر ـ استان کردستان

289123