ملک زاده مطرح کرد:

سلطان های دروغ را دستگیر کنید

پروفسور ملک زاده گفت: سلطان سکه، سلطان خودرو، سلطان کاغذ، سلطان قیر و همه سلطانها را گرفتند، شما بروید سلطان های دروغ را دستگیر کنید.
تصویر سلطان های دروغ را دستگیر کنید

به گزارش سایت خبری پرسون، محمد شریف ملک زاده داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، امروز یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به شاخص های حکمران شایسته بیان کرد: تمام مردم را با یک چشم نگاه کند، برای پیشبرد اهداف کشور از تمام فرهنگ ها و تفکرات بهره جوید و در راس امور از مدیران خردمند استفاده نماید. اقدامات حکم ران مبتنی بر عصر دانش باشد و سیستم خود را هوشمند و شفاف مدیریت کند.
وی در رابطه با وجود کولبرها در مناطق مرزی، افزود: کولبرها زاییده مدیریت ضعیف اقتصادی و عدم استفاده از نیروهای بومی است.

پروفسور ملک زاده گفت: امروز شاهد هستیم که مردم در صف های طولانی مرغ و گوشت می ایستند و ما به عنوان یک کنشگر اجتماعی به سادگی از کنار آن عبور می کنیم؛ علت آن است که مدیریت دانش و مردم سازی اقتصادی حاکم نیست.

پدر علم‌نوین گردشگری جهان بیان کرد: در حوزه اقتصاد دچار سردرگمی شده ایم. در حوزه های اقتصاد، درگیر اقتصاد دولتی هستیم؛ تازمانی که اقتصاد دولتی باشد، رنگ و بوی اقتصادی شرکت های تخصصی را نخواهیم دید.

کاندیدای سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اشاره کرد: سلطان سکه، سلطان خودرو، سلطان کاغذ، سلطان قیر و همه سلطانها را گرفتند، شما بروید سلطان های دروغ را دستگیر کنید.

وی با اشاره به اینکه کتابی در ۵ سال گذشته با عنوان اقتصاد مقاومتی و برجام به رشته تحریر درآوردم، بیان داشت: در آن کتاب در ۵ سال پیش ذکر کردم که برجام باعث افزایش قیمت مسکن و مشکلات اقتصادی می گردد؛ تیم دیپلماسی ما در برجام ضعیف عمل کرد که اوضاع اقتصادی و معیشتی مردم به این حال افتاد.

اولین مخترع در صنعت گردشگری جهان با اشاره به اینکه انگلیس ۳۹۵ میلیارد دلار به مردم، بنگاه ها و کشور خودش تزریق کرده، اشاره کرد: سیاست انگلیس از این تصمیم بر این بود که اگر روزی کرونا تمام شود؛ تمام کشور دست به دست هم دهند و دوباره به چرخه اقتصاد برگردند؛ لیکن در ایران دولت چنین تدبیری را نیندیشید و شاهد هستیم بعضا جوانان از ورشکستگی و بیکاری، دست به خودکشی زده اند.

گزارش از ساراپیرانه

انتهای پیام/

288908