روحانی مجلس را بی تجربه خطاب کرد!

رئیس جمهور در واکنش به طرح مجلس گفت: بگذارید آن‌هایی که تجربه بیست و چند ساله دارند و در دیپلماسی موفق بودند و در دیپلماسی بارها و بارها آمریکا را در سازمان ملل شکست دادند، کارشان انجام بدهند.

به گزارش سایت خبری پرسون، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور امروز در سی و امین هفته از پویش الف - ب، ایران در استان‌های سیستان و بلوچستان، خوزستان و خراسان رضوی با بیان اینکه استان سیستان و بلوچستان این ظرفیت را دارد که در آن از نیروگاه‌های بادی استفاده بیشتری برای تولید برق شود، گفت: استفاده از نیروهای تجدیدپذیر امروزه در سطح دنیا از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی در بخشی از سخنان خود با واکنش به طرح مصوب روز گذشته مجلس خطاب به همه مردم و مسئولان کشور در هر سه قوه و نیروهای مسلح گفت: همه دست به دست هم بدهیم و در پی ایجاد امید و ثبات باشیم. برای حل مساله‌ای عجله نکنیم و هول نشویم.

وی افزود: اشکالی ندارد اگر دولت موفقیت به دست آورد این موفقیت را کاملا تقدیم شما می‌کند. اصلا غصه این را نخورید این دولت مسائل و مشکلات را حل و تمام می‌کند. نه شما حل کنید ما دست آنانی که به ملت ما و مردم کمک کنند،می‌بوسیم.

روحانی تصریح کرد: بگذارید با حوصله، تامل، خردورزی و دقت آنانی که تجربه بیست و چندساله در این امر دارند و می‌دانند چکار کنند و در دیپلماسی موفق بودند و آمریکا را بارها و بارها در این سه سال در سازمان ملل شکست دادند، کارشان را انجام دهند.


بیشتر بخوانید:

آقای روحانی؛ چند صباحی دم فرو بندید و بیش از این نمک بر زخم ملت نپاشید

ماجرای پشت‌پرده غیبت روحانی و نوبخت در ارائه لایحه بودجه ۱۴۰۰ به مجلس


رییس دولت دوازدهم اضافه کرد: همه هدف واحد داریم و برادریم البته می‌دانیم هر قوه هر کاری که می‌خواهد انجام دهد با نیت خیر است و می‌خواهد زودتر کار انجام شود اما باهم مشورت کنیم و هماهنگ باشیم. هم فکری کنیم و کارها را دقیق‌تر و پخته‌تر پیش ببریم و پیش خواهیم برد.

رییس جمهوری گفت: مردم ما در صحنه هستند و مقاومت مردم اصل اساسی است؛ اگر دولت و نظام پیروز شود در سایه مقاومت است. رهبری رهبر معظم انقلاب و مقاومت مردم دو پایه اساسی برای موفقیت ما در همه روزهای سخت بوده و امروز هم مسیر مقاومت ما و هدایت رهبری مسیر پیروزی ما خواهد بود.

222745

مطالب مرتبط