تیم دراپر:

ایلان نباید برای فروش تسلا فیات قبول کند

سرمایه گذار و میلیاردر بزرگ، حامی بیت کوین، با توییت اخیر ایلان ماسک مبنی بر عدم پذیرش بیت کوین برای خرید خودروهای تسلا، مخالفت کرد.

تصویر ایلان نباید برای فروش تسلا فیات قبول کند

به گزارش سایت خبری پرسون، تیم دراپر پاسخی دیرهنگام به توییت اخیر ایلان ماسک پست کرده است.

مدیر عامل تسلا با انتشار توئیتی اعلام کرد که این شرکت به دنبال ارزهای دیجیتال دیگری خواهد بود، زیرا ایلان ماسک به کریپتو اعتقاد زیادی دارد (طبق توییت دیگر وی).

سخنان ضد بیت کوینی وی این ارز را به زیر سطح 50,000 دلار رسانده و BTC هنوز نتوانسته است به بالاتر از این سطح برگردد.

مانند بسیاری دیگر از اینفلوئنسرهای کریپتویی که از این تغییر نظر تسلا در مورد BTC خشمگین شده‌اند، دراپر توییت کرده است که سیستم مالی فعلی با تمام بانک‌های آن، از انرژی زیادی استفاده میکند که مقدار زیادی CO2 نیز منتشر میکند.

تیم دراپر توصیه میکند که اگر تسلا پذیرش بیت کوین را متوقف کند (در حالی که BTC ترازنامه‌ی خود را نمیفروشد)، این شرکت باید پذیرش فیات را نیز متوقف کند.

آنتونی پامپلیانو معتقد است که ایلان ماسک به طور علنی به مشکل استخراج “کثیف” میپردازد تا راه حلی برای آن ارائه دهد و نوعی راه حل تکنولوژی لانچ کند که ماینرهای بیت کوین را قادر به استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر کند.

جک دورسی از ایلان ماسک حمایت میکند

شرکت پرداخت جک دورسی، اسکوئر، که بیت کوین را در ترازنامه‌ی خود نگه میدارد، اظهار داشت که فعلاً قصد خرید بیت کوین دیگری را ندارد.

طبق گفته‌ی آمریتا اهوجا، مدیر ارشد سرمایه گذاری اسکوئر، این شرکت معتقد است که ابتدا باید به مسئله‌ی انتشار کربن رسیدگی شود. بنابراین، اسکوئر دیدگاه مشابه دیدگاه تسلا را اعلام کرده است.

اسکوئر دو خرید بیت کوین انجام داده است: 50 میلیون دلار BTC سال گذشته در ماه اکتبر(مهر) و 170 میلیون دلار دیگر در فوریه(بهمن) خریداری کرده است.

هنوز هم، به عنوان مدیر عامل و بنیانگذار توئیتر و اسکوئر، جک دورسی، یکی از حامیان برجسته‌ی بیت کوین است، بنابراین اسکوئر مانند تسلا، بیت کوین‌های خود را نمیفروشد.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی باشد.

منبع: u.today

288689