ایلان ماسک تسلا بیت کوین های خود را نفروخته است

آخرین جنجال ایلان ماسک باعث افزایش ناگهانی قیمت بیت کوین شده است.

تصویر ایلان ماسک تسلا بیت کوین های خود را نفروخته است

به گزارش سایت خبری پرسون، پس از چندین اظهارنظر بحث برانگیز در توییتر درباره بیت کوین و تسلا، مدیرعامل این غول خودروسازی تصریح کرد که این شرکت هنوز تمام ارزهای خود را در اختیار دارد. پس از این اظهارات، قیمت این دارایی با افزایش ناگهانی 2000 دلاری روبرو شد.

ایلان ماسک همچنان به صحبت های خود پیرامون بیت کوین در توییتر ادامه می دهد. در آخرین مورد، مدیر عامل تسلا تأیید کرده است که این شرکت هیچ کدام از بیت کوین های خود را نفروخته است. قیمت این ارز رمزنگاری شده همیشه نسبت به نظرات ماسک حساس بوده است و این تعامل مثبت باعث پامپ قیمت شده است.

در عرض چند دقیقه پس از این توییت، بیت کوین از پایین ترین سطح 3 ماهه خود در تراز 42400 دلار به بالاتر از 45000 دلار رسید.

این توضیحات ماسک در حالی به گوش می رسد که اخیراً جنجال زیادی درباره این ارز به پا کرده است. چند روز گذشته تسلا با اشاره به مسائل زیست محیطی بیت کوین، پذیرش BTC برای پرداخت بهای محصول این شرکت را غیرفعال کرد. در نتیجه این اقدام، بیت کوین در یک روز 12000 دلار سقوط کرد.

همانطور که امروز گزارش کردیم، ماسک در پاسخ یک توییت گفته بود که ممکن است تسلا همه بیت کوین های خود را بفروشد. مشخصاً بعد از انتشار این توییت، قیمت بیت کوین با کاهشی ملموس مواجه شد.

با این وجود اندک بهبود حاصل شده در ساعات اخیر، هنوز بیت کوین در مقایسه با زمان قبل از توقف پذیرش در تسلا، 13000 دلار کاهش دارد.

نوساناتی که ماسک با اظهار نظرهای خود ایجاد می کند زیان های قابل توجهی در بازار رمزنگاری ایجاد کرده است. طبق اعلام Bybt، در 24 ساعت گذشته نزدیک به 2.4 میلیارد دلار پوزیشن لیکوئید شده است.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی باشد.

منبع: cryptopotato

289034