معاون استاندار لرستان:

شرایط را برای برگزاری انتخابات مطلوب فراهم می‌کنیم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: تلاش همه مسوولان استان، ایجاد شرایط برای برگزاری انتخابات مطلوب و پرشور و با حضور حداکثری مردم می‌باشد.
تصویر شرایط  را برای برگزاری انتخابات مطلوب فراهم می‌کنیم

به گزارش سایت خبری پرسون از لرستان، محمود ثمینی روز شنبه اعلام کرد: در شهرهای بالای دویست هزار نفر جمعیت استان مانند خرم‌آباد و بروجرد، برای داوطلبان تایید صلاحیت نشده که شرایط قانونی را دارند، یک فرصت اعتراض به موضوع رد صلاحیت خود در هیات مرکزی نظارت اختصاص یافته است.
رییس‌ ستاد انتخابات استان، در خصوص اعلام اسامی نامزدها نیز اظهار داشت: تا زمانی که به طور قطع وضعیت این افراد مشخص نشود، اسامی نهایی تایید یا رد صلاحیت شدگان معرفی نخواهند شد.

وی با تاکید بر این موضوع که موعد تبلیغات نامزدها هنوز شروع نشده و هرگونه تبلیغات به شکل رسمی تخلف محسوب می شود، ادامه داد: با توجه به شرایط استان به لحاظ بیماری کرونا و وضعیت رنگ بندی شهرها، نامزدهای انتخابات نسبت به رعایت دستورالعمل های بهداشتی اهتمام ویژه داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان خاطرنشان کرد: ایجاد هرگونه تجمع حتی در زمان قانونی تبلیغات توسط نامزدها، قطعا ممنوع خواهد بود و در صورت وقوع تخلف احتمالی برخوردهای قانونی صورت می پذیرد.

ثمینی، فضای مجازی را بهترین گزینه برای تبلیغات در شرایط فعلی عنوان کرد و گفت: نامزدها فعالیت های سیاسی خود را برای برگزاری پرشور انتخابات و افزایش مشارکت مردم با بهره گیری از ظرفیت فضای مجازی برنامه ریزی کنند.

وی در خصوص رای اولی ها نیز اینگونه عنوان کرد: پس از اعلام سازمان آمار کشور و لحاظ شرایط سنی برای رای دهندگان، این موضوع برای حضور رای اولی ها در انتخابات اطلاع رسانی خواهد شد.

288673

مطالب مرتبط