۷ کانال محلی انتخابات لرستان را پوشش می دهند

استاندار لرستان گفت: ۷ کانال محلی، رقابت انتخابات را برای تبلیغات کاندیداهای استان پوشش می دهند.
تصویر ۷ کانال محلی انتخابات لرستان را پوشش می دهند

به گزارش سایت خبری پرسون، فرهاد زیویار شامگاه سه‌شنبه، ۱۷ بهمن در جلسه هیات استانی تبلیغات انتخابات لرستان ضمن تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر و اشاره به اینکه قانون انتخابات در سال جاری تغییرات اساسی داشته است، افزود: یکی از مواردی که جز ابتکارات این دوره است بخشی از ماده ۸۱ بوده که به منظور برقراری عدالت در تبلیغات از ظرفیت صدا و سیمای جمهوری اسلامی استفاده شود.

استاندار لرستان با اشاره به پیش‌بینی ۷ کانال محلی برای پوشش تبلیغات کاندیداهای استان در رقابت انتخابات افزود: در این کانال‌ها نامزدها علاوه بر فرصت بیست دقیقه‌ای برای ارائه برنامه‌هایشان می‌توانند در صورت تمایل در مناظرات انتخاباتی نیز شرکت کنند.

زیویار استفاده از ظرفیت صدا و سیمای استان را فرصتی مناسب برای شناخت بیشتر نامزدهای انتخابات عنوان کرد و افزود: برنامه‌های ضبط شده در ایام قانونی تبلیغات پخش خواهند شد.

بر اساس این گزارش در طراحی صورت گرفته برای مناظرات انتخاباتی کاندیداهای لرستانی هر کاندیدا ۱۵ دقیقه فرصت خواهد داشت که در ۵ دقیقه اول به بیان دیدگاه‌های خود در موضوع مناظره می‌پردازد، ۵ دقیقه دوم می‌تواند یکی از دیدگاه‌های افراد حاضر در جلسه را نقد و مواضع خود را اعلام نمایند و ۵ دقیقه پایانی نیز به جمع‌بندی مطالب بپردازد.

منبع: ایسنا

599525