نماینده ولی‌فقیه در کردستان تاکید کرد:

نقش کلیدی سازمان تعزیرات حکومتی در تحقق و تقویت تولید داخلی

نماینده ولی‌فقیه در کردستان گفت: سازمان تعزیرات حکومتی در این میان می‌تواند نقش بسیار بزرگی در تحقق و تقویت تولید داخلی داشته باشد.

تصویر نقش کلیدی سازمان تعزیرات حکومتی در تحقق و تقویت تولید داخلی

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی امروز در دیدار با مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان اظهار داشت: باید در انجام خدمت به مردم از هرگونه موازی کاری به شدت پرهیز شود.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان گفت: بنابراین با تقسیم بندی کارها، بهتر و سریع‌تر می‌توان در تحقق شعار سال و توسعه اقتصاد و تولید در کشور مثمرثمر بود.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: سازمان تعزیرات حکومتی در این میان می‌تواند نقش بسیار بزرگی در تحقق و تقویت تولید داخلی داشته باشد.

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی عنوان داشت: از سوی دیگر از مسئولان انتظار می‌رود که برای تحقق شعار امسال و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی از یک وحدت و هماهنگی خاص و ویژه‌ای پیروی کنند.

در ادامه این دیدار، سید نجم حسینی؛ مدیرکل تعزیرات حکومتی کردستان در سخنانی بیان داشت: تحقق شعار «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نقش بسیار بزرگی در رفع مشکلات کشور به ویژه استان کردستان دارد.

حسینی در ادامه تاکید کرد: سازمان تعزیرات حکومتی نیز براساس این مهم تمام تلاش خود را برای حمایت از تولید و تولیدکننده داخلی خواهد داشت و در این زمینه با هرگونه تخلف شدیدا برخورد می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کردستان گفت: سازمان تعزیرات حکومتی طبق روال کاری که دارد براساس پرونده‌های احصا شده کار خود را با همکاری و هماهنگی سازمان صنعت، معدن و تجارت و دیگر نهادها و سازمانهای همسو انجام می‌دهد.

ناصر عباسعلی ـ استان کردستان

288672