حمایت استاندار هرمزگان از توسعه همه‌جانبه قشم

استاندار هرمزگان در دیدار با رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم حمایت استانداری هرمزگان را جهت توسعه، آبادانی و رفع مشکلات مردم قشم با هم افزایی نماینده عالی دولت و منطقه آزاد اعلام کرد.
تصویر حمایت استاندار هرمزگان از توسعه همه‌جانبه قشم

به گزارش سایت خبری پرسون از هرمزگان، فریدون همتی در این دیدار، عنوان کرد: با هماهنگی بیشتر جهت تسهیل فرآیند سرمایه گذاری، حمایت و رفع موانع تولید در سالی که به فرمان مقام معظم رهبری به نام، "تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها" نام گرفته است می توان به تحقق این شعار در جهت کمک به جامعه محلی قشم اقدام کرد.

وی تاکید کرد: با تعامل و هم افزایی فرمانداری و منطقه آزاد قشم می توان موانع و مشکلات این شهرستان که دارای ظرفیت‌های عظیم خدادادی است را رفع کرد.

همتی بیان کرد: مدیریت عالی استان آمادگی دارد با پشتیبانی و حمایت از طرح های توسعه ای در قشم فصل جدیدی را در منطقه رقم بزند.

استاندار هرمزگان یادآور شد: در سایه تعامل و همکاری، هماهنگی و هم افزایی می توان بسیاری از مشکلات این منطقه را رفع کرد.

در این نشست علی درویش پور، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم نیز با ابراز خرسندی از نگاه حمایتی استاندار هرمزگان به منطقه آزاد قشم، گفت: به زودی با برگزاری جلساتی در مرکز استان و‌ قشم مسایل و مشکلات جزیره مورد بررسی قرار خواهد گرفت و با همکاری و تعامل در رفع موانع و پشتیبانی، تلاش مضاعف خواهیم داشت.

منبع:برنا

288523