جانشین رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان:

بیش از ۲ هزار خودرو اعمال قانون شدند

جانشین رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان از اعمال قانون بالغ بر ۲ هزار دستگاه انواع خودرو با پلاک غیربومی طی ۲ روز گذشته در سطح مسیرهای ارتباطی این استان خبر داد.

تصویر بیش از ۲ هزار خودرو اعمال قانون شدند

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، مهدی میناخانی افزود: ماموران پلیس راه این استان در وهله نخست به رانندگان تذکر داده و در صورت بی‌توجهی آنان به محدودیت‌های تردد و اصرار بر ادامه مسیر، برابر با قانون و مقررات رفتار کردند.

ویاظهار داشت: طی ۲ روز تعطیلات عید سعید فطر، تردد خودروهای سواری پلاک غیربومی در سطح آزاد‌راه‌های زنجان- قزوین و زنجان- تبریز، بسیار کم بود که این نشان می داد هموطنان نسبت به رعایت محدودیت‌های تردد توجه جدی و بیشتری دارند.

میناخانی با بیان اینکه طی ۴۸ ساعت اخیر هشت فقره تصادف جرحی در مسیرهای ارتباطی این استان اتفاق افتاد، افزود: طی مدت یاد شده فقط مسیر ارتباطی زنجان - میانه، زنجان - تهم و زنجان - ارمغانخانه به علت رفت و آمد شهروندان به تفرجگاه‌ها و باغات، کمی شلوغ و پرتردد بود.

جانشین رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: از ابتدای اردیبهشت ماه جاری تاکنون تعداد چهار نفر بر اثر وقوع حوادث رانندگی در سطح مسیرهای ارتباطی این استان جان خود را از دست دادند.

استان زنجان پنج هزارو ۸۴۰ کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، ۲۰۰ کیلومتر آزاد راه، ۱۱۳ کیلومتر بزرگراه، ۳۴۲ کیلومتر راه اصلی و ۹۷۴ کیلومتر راه فرعی است.

منبع: ایرنا

288518

مطالب مرتبط