جذب بیش از ۴۰ هزار حامی برای ایتام آذربایجان‌غربی در ماه رمضان

رییس اداره اکرام ایتام کمیته امداد آذربایجان‌غربی گفت: در طول ماه مبارک رمضان، بیش از 40 هزار مورد حامی یابی توسط کمیته امداد آذربایجان‌غربی انجام شده است.
تصویر جذب بیش از ۴۰ هزار حامی برای ایتام آذربایجان‌غربی در ماه رمضان

به گزارش سایت خبری پرسون از آذربایجان‌غربی، حجت الاسلام شوقی اظهار داشت: در طول ماه مبارک رمضان، بیش از 40 هزار مورد حامی یابی توسط کمیته امداد آذربایجان‌غربی انجام شده است.

وی ادامه داد: این تعداد حامی‌یابی در چهارچوب انعقاد قرارداد کمیته امداد و سپاه شهدای آذربایجان‌غربی و در راستای اجرای طرح ایران مهربان صورت گرفته است.

رییس اداره اکرام ایتام کمیته امداد آذربایجان‌غربی افزود: در ماه مبارک رمضان 835 نفر از ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد آذربایجان‌غربی روزه اولی بودند که توسط این نهاد مورد حمایت مضاعف قرار گرفتند.

وی افزود: طرح حمایت از ایتام و فرزندان محسنین روزه اولی برای اولین بار در استان اجرا شده و با توجه به بیماری کرونا،در قالب واریز مبلغ افطاری به حساب این ایتام و فرزندان محسنین صورت گرفته است.

حجت‌الاسلام شوقی تصریح کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان، بیش از یک میلیارد ریال به حساب ایتام و فرزندان محسنین افطار اولی به عنوان افطاری واریز شده است.

وی با اشاره به تداوم اجرای پویش اطعام مهدوی در آذربایجان‌غربی، تاکید کرد: مردم نیکوکار آذربایجان‌غربی می‌توانند از طریق شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۲۳۲، شماره گیری کد دستوری #۱*۸۸۷۷* و همچنین سایت www.emdad.ir در این طرح خداپسندانه مشارکت کنند.

انتهای پیام/

288488