لحظه به لحظه با سومین روز ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری؛

مطهری و مهمان پرست ثبت نام کردند/ از فریاد حاج آقا تا آقایان کراوات‌زده و پاپیونی در صف/ عارف کنار کشید

تا صبح امروز 130 کاندیدا برای حضور در کارزار انتخابات ثبت نام کردند اما همچنان ثبت نام ادامه دارد و بیشتر چهره های سرشناس که جنجال انتخاباتی به راه انداخته اند، هنوز به خیابان فاطمی نیامده اند.
تصویر مطهری و مهمان پرست ثبت نام کردند/ از فریاد حاج آقا تا آقایان کراوات‌زده و پاپیونی در صف/ عارف کنار کشید

به گزارش پرسون، آیت الله ابراهیم رئیسی، رئیس فعلی قوه قضاییه احتمالا امروز ثبت نام خواهد کرد. این خبر را پیش تر نزدیکان او اعلام کرده بودند که او برای ثبت نام در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، روز عید فطر و بعد از نماز عید در ستاد انتخابات کشور حاضر می شود، با این حساب احتمالا او امروز سرشناس ترین چهره ساختمان وزارت کشور خواهد بود.

تا به امروز چهره های اصلاح طلب برای ثبت نام در انتخابات وارد میدان نشده اند اما شنیده های حاکی از آن است که چهره های اصلاح طلب روز جمعه در ستاد انتخابات حضور پیدا می کنند از این رو باید فردا باید منتظر حضور افرادی چون محسن هاشمی، مسعود پزشکیان، تاجزاده بود.

از دیگر چهره هایی که احتمال می رود امروز به ساختمان ستاد انتخابات بیاید، علی لاریجانی است، هرچند ابهام درباره نامزدی او بسیار است.

هنوز بسیاری از چهره های شناخته شده در انتخابات کاندیداتوری خود را رسمی نکرده اند.

داد و فریاد حاج آقا بعد از ثبت‌نام

حاشیه صبحگاهی امروز وزارت کشور حضور پیرمردی بود که داد و فریاد در وزارتخانه را به سکوت ترجیح داد و پس از ثبت نام شروع به فریاد زدن کرد که ماموران امنیتی وزارت کشور به او تذکر دادند.

آقایان کراوات‌زده و پاپیونی در صف ثبت‌نام

ساعت ۹ صبح بود که جوانی با ظاهری اتوکشیده و کراوات وارد وزارت کشور شد و برای ثبت نام ریاست جمهوری سیزدهم اقدام کرد.
داد و فریاد حاج آقا بعد از ثبت‌نام
داد و فریاد حاج آقا بعد از ثبت‌نام/ کاندیدای کراوات‌زده در صف ثبت‌نام
در حال تکمیل...

طبق شنیده ها آیت الله رئیسی رئیس دستگاه قضا، ضرغامی رئیس اسبق صداوسیما، محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر و همچنین علی لاریجانی و علی مطهری به ترتیب رئیس سابق مجلس و نماینده سابق تهران قرار است امروز اقدام به ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری کنند.

بیانیه دولت در خصوص انتخابات ۱۴۰۰

تدابیر امنیتی در مقابل در شماره ۵ وزارت کشور

بازدید رییس ستاد انتخابات کشور از محل ثبت نام انتخابات ۱۴۰۰

جمال عرف رییس ستاد انتخابات کشور دقایقی پیش برای بازدید از محل ثبت‌نام داوطلبان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری وارد تالار وزارت کشور شد. او توضیح داد که مدارک نامزدها به طور کامل از آنها گرفته شده و تحویل شورای نگهبان داده می شود. به این ترتیب بعید است اختلافی میان وزارت کشور و شورای نگهبان بر سر موضوع شرایط جدید کاندیداتوری پیش بیاید.

همزمان با این اتفاقات، نامزدهای اصلاح طلب همچنان از کاندیداتوری انصراف می دهند. پس از سید حسن خمینی و محمد جواد ظریف، محمدرضا عارف، رئیس فراکسیون امید مجلس دهم و معاون اول دولت اصلاحات نیز در بیانیه ای اعلام کرده که نامزد انتخابات نیست. هرچند یک منبع آگاه به تسنیم گفته، ممکن است نظر عارف تا روز شنبه تغییر کند!

محمدرضا صباغیان، بافقی نماینده مهریز در ‌مجلس یازدهم برای ثبت نام در انتخابات وارد ستاد شد.

وزیر کشور از ستاد انتخابات بازدید کرد.

محمدرضا عارف از کاندیداتوری در انتخابات انصراف داد.

کاندیدای ریاست جمهوری که می‌تواند زلزله را پیش‌بینی کند

علیرضا الوانی ۴۶ ساله از یاسوج آمده و معتقد است می تواند زلزله را پیش بینی کند. او می گوید هنوز جا دارد و مردم ایران باید ظلم ببینند.

محمود صادقی با حضور در محل ستاد انتخابات کشور برای شرکت در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد.

https://purson.ir/Media/Image/1400/02/23/637565039796878663.jpg?0.9900799222981153

علی مطهری با حضور در محل ستاد انتخابات کشور برای شرکت در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد.

«رامین مهمانپرست» سخنگوی اسبق وزارت امور خارجه صبح‌ امروز (پنجشنبه) با حضور در محل ستاد انتخابات کشور در خیابان فاطمی تهران در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد.

«محمود صادقی» نماینده اصلاح‌طلب مجلس دهم و از اعضا نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد.

علی مطهری، نماینده سابق مجلس نیز ثبت نام کرد.

رامین مهمانپرست، سخنگوی اسبق وزارت امور خارجه از دیگر افرادی بود که در روز سوم نام نویسی کرد.

درحال تکمیل.....

288306