معاون امنیتی، سیاسی و اجتماعی استاندار زنجان تاکید کرد:

لزوم تبیین عالمانه فرهنگ دفاع مقدس

معاون امنیتی، سیاسی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: لزوم تبیین عالمانه فرهنگ دفاع مقدس وجود دارد تا نسل امروز و فردا بزرگی آن را بشناسند.

تصویر لزوم تبیین عالمانه فرهنگ دفاع مقدس

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، خدابخش مرادی نافچی در جلسه گرامیداشت برنامه‌های دفاع مقدس سال ۱۴۰۰ بیان کرد: جوانان غیور ایرانی با تمام توان خود و مقتدرانه و با هزینه‌های دنیوی یعنی گذشتن از جان خود در این مسیر حرکت کردند.

معاون امنیتی، سیاسی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس امروز به عنوان نمادی در تاریخ جمهوری اسلامی می‌درخشد، گفت: جوانان ایران اسلامی در دفاع مقدس، بزرگ‌ترین سرمایه یعنی جانشان را برای حفظ و حراست از ارزش‌های دفاع مقدس فدا کردند. فرهنگ دفاع مقدس باید عالمانه تبیین شود تا نسل امروز و فردا عظمت آن را بشناسند.

وی ادامه داد: ترویج فرهنگ دفاع مقدس باید به نحوی باشد که زوایای پنهان دفاع مقدس و روح فرهنگ مقاومت در جامعه، مشخص شود. باید تمامی دستگاه‌ها در فعالیت‌های دفاع مقدس ورود پیدا کنند و برنامه‌های خود را مناسب با روزشمار و تقویم برنامه‌ها انجام دهند. با توجه به شرایط کرونایی پیش‌بینی برنامه‎‌ها متناسب با فضای موجود ضروری است.

مرادی نافچی با اشاره به برگزاری رویداد بزرگ کنگره ۳ هزار و ۵۳۵ شهید زنجان گفت: دستگاه‌ها ضمن انجام وظایف خود گزارش عملکرد خود را ارائه دهند. فرمانداری‌ها موضوع عدم اتمام المان شهدای گمنام در شهرهای خود را پیگیری کنند. المان سه شهر سلطانیه، نیک پی و ارمغانخانه نیمه‌کاره است و باید به پایان برسد.

منبع: ایسنا

288186

مطالب مرتبط