بهسازی زیرساخت شهرک‌های صنعتی اردبیل

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از بهسازی زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی این استان خبرداد.
تصویر بهسازی زیرساخت شهرک‌های صنعتی اردبیل

به گزارش سایت خبری پرسون از اردبیل، محمد اهلی روز چهارشنبه در بازدید از پروژه‌های در دست اجرای شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل افزود: یکی از مشکلات موجود در شهرک صنعتی ۲ اردبیل فرسودگی معابر است که با مرور زمان مستهلک و از بین رفته و با توجه به اهمیت موضوع در ۲ سال اخیر تلاش شد تا بهسازی و نوسازی معابر این شهرک شتاب گیرد.

وی ادامه داد: با تشکیل کارگروه فنی مشخص گردید تعداد ۳۰ خیابان این شهرک صنعتی در اردبیل نیاز به بهسازی و یا بازسازی دارند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل اظهار کرد: از این تعداد پنج خیابان بازسازی و در اختیار عموم صنعتگران قرار داده شده است و اجرای پروژه بهسازی ۱۰ خیابان دیگر نیز که از سال گذشته آغاز شده بود با پیشرفت‌های فیزیکی مناسبی در حال اجرا می باشند.

اهلی گفت: برای بهسازی ۱۵ خیابان باقی مانده دیگر نیز برنامه‌ریزی شده و در صورت تامین اعتبارات مناسب، این معابر نیز مرمت و بهسازی خواهند شد.

وی یکی دیگر از مشکلات شهرک‌های صنعتی استان اردبیل را کمبود زمین برای سرمایه‌گذاران دانست و گفت: با تملک و برنامه‌های توسعه‌ای تلاش می‌شود زمین موردنیاز سرمایه‌گذاران تامین شود.

اهلی مساحت شهرک های صنعتی استان را ۱۴۰۰ هکتار ذکر کرد و گفت: در سال‌های اخیر با ورود چشمگیر سرمایه‌گذاران به شهرک‌های صنعتی مواجه هستیم و به این دلیل توسعه شهرک‌های صنعتی یکی از برنامه‌های اولویت‌دار این شرکت در سال جدید و سال‌های آتی خواهد بود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از جمله برنامه‌های توسعه‌ای این شرکت در سال جدید را تملک ناحیه صنعتی اصلاندوز مغان و توسعه ناحیه صنعتی رضی مشگین‌شهر اعلام و ابرازامیدواری کرد با توسعه و ایجاد شهرک‌های صنعتی جدید بتوان زمینه حضور سرمایه‌گذاران در استان را تسهیل کرد.

استان اردبیل دارای ۲۰ شهرک و نواحی صنعتی است.

منبع:ایرنا

288158