قاضی زاده:

با دخترم برای ثبت نام در انتخابات می‌روم / با باندبازی سیاسی مخالفم

نایب رئیس مجلس که داوطلب کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری ١۴٠٠ است گفت که برای ثبت نام در انتخابات با دخترش و ابوترابی از نمایندگان مجلس و از فرزندان شهدا حضور می‌یابد تا بگوید با باندبازی های سیاسی مخالف است.
تصویر با دخترم برای ثبت نام در انتخابات می‌روم / با باندبازی سیاسی مخالفم

به گزارش سایت خبری پرسون، سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی در جمع خبرنگاران با اشاره به همراهی دخترش برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری گفت: خانواده مهمترین پشتیبان رشد و پیشرفت کشور است. ما همه تلاش هایمان برای نسل آینده است. علاوه بر این زنان و دختران پایه های اصلی رشد اجتماعی هستند.

وی افزود: همچنین رسمی وجود دارد که داوطلبان با هم طیفان سیاسی خود برای ثبت نام در انتخابات حضور پیدا می کنند اما من با دخترم و آقای ابوترابی از نمایندگان محترم مجلس و از فرزندان شهدا آمدم تا بگویم با باندبازی های سیاسی مخالفم تا ان شاءالله ادامه دهنده راه شهدا باشیم. نباید از همین ابتدا بنای سیاسی کاری گذاشت که دولت آینده شرکت سهامی احزاب و گروه های سیاسی باشد. دولت متعلق به جوانان است.

این نماینده مجلس پیش از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری در مرقد مطهر امام راحل و شهدای هفتم تیر (ره)، شهدای گمنام و شهدای سلامت حضور یافت.

قاضی زاده هاشمی همچنین بر مزار شهید چمران حضور یافت و سپس تا ساعاتی دیگر با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام خواهد کرد.

288138