نسخه‌نویسی الکترونیک نظام سلامت را متحول کرد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان با تاکید بر ضرورت در اجرایی شدن نسخه نویسی الکترونیک افزود: شیوع ویروس کرونا سبب شد، طرح نسخه نویسی الکترونیک در استان خوزستان به موفقیت‌های خوبی دست یابد.
تصویر نسخه‌نویسی الکترونیک نظام سلامت را متحول کرد

به گزارش سایت خبری پرسون، شکرالله سلمان زاده اظهار داشت: بیمه سلامت خوزستان با جدیت پیگیر اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیک دراستان است به ویژه آن‌که شیوع ویروس کرونا سبب شد اهمیت اجرای این طرح بیشتر مورد توجه قرار گیرد و در این مدت توانست به موفقیت‌های خوبی دست یابد.

وی بیان کرد: نسخه‌نویسی الکترونیک نظام سلامت را متحول کرد و در ساماندهی وضعیت سلامت مردم نقش بسزایی خواهد داشت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان با اشاره به اقدامات چشمگیر بیمه سلامت استان در اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیک یادآورشد: حذف دفترچه‌های کاغذی بیمه سلامت یا کاهش کاربرد این دفترچه‌ و اجرای طرح‌های الکترونیک نیازمند تعامل و همکاری همه ذینفعان و بیمه شدگان است.

وی خاطر نشان کرد: باید زیر ساخت های لازم را به روز رسانی کنیم ، در رفع مشکلات و چالش ها همگام و استوار قدم برداریم و برای تسریع در اجرایی شدن این طرح بیش از پیش اتحاد را در سرلوحه کار خود قرار دهیم.

سلمان زاده گفت : دانشگاه علوم پزشکی آبادان با تمام قوا و نیروی لازم در کنار سازمان بیمه سلامت ایران و استان خوزستان برای هرگونه همکاری آمادگی خود را اعلام می دارد.

288012