رئیس دفتر بازرسی و نظارت بر انتخابات شورای نگهبان استان همدان خبر داد:

فردا آخرین مهلت ثبت اعتراض کاندیداها

رئیس دفتر بازرسی و نظارت بر انتخابات شورای نگهبان استان همدان گفت: فردا آخرین مهلت ثبت اعتراض کاندیداهای میان دوره ای مجلس شورای اسلامی است.
تصویر فردا آخرین مهلت ثبت اعتراض کاندیداها

به گزارش سایت خبری پرسون از همدان، حجت الاسلام والمسلمین مرادی رئیس دفتر بازرسی و نظارت بر انتخابات شورای نگهبان در استان همدان اظهار کرد: از بین ۸۸ داوطلب نامزدی در انتخابات میان دوره‌ای مجلس درحوزه انتخابیه بهار و کبودراهنگ، نام نویسی ۶۹ نفر نهایی شد که ۷ نفر از این تعداد انصراف دادند و ۳ نفر هم در هیات اجرایی رد صلاحیت شدند.

وی افزود: از بین ۵۹ داوطلب تایید شده در هیات اجرایی، صلاحیت ۵۱ درصد (شامل ۳۰ نفر) در هیات نظارت بر انتخابات تایید، ۲۷ درصد هم صلاحیت آنان احراز نشد و ۲۲ درصد هم رد صلاحیت شدند.

رئیس دفتر بازرسی و نظارت بر انتخابات شورای نگهبان در استان همدان تصریح کرد: فردا ۲۲ اردیبهشت آخرین مهلت برای ثبت اعتراض نسبت به رد صلاحیت و یا عدم احراز صلاحیت کاندیداهای انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی است .

حجت الاسلام والمسلمین مرادی داوطلبان معترض می توانند با مراجعه به دفتر هیات نظارت در استان و یا شهرستان و همچنین دفتر هیات نظارت بر انتخابات مستقر در استانداری اعتراض خود را ثبت کنند.

انتخابات میان دوره ای مجلس در حوزه انتخابیه بهار و کبودراهنگ ۲۸ خرداد برگزار می شود.

عیسی جعفری نماینده مردم شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی تیرماه سال ۹۹ به دلیل ابتلا به ویروس کرونا درگذشت.

استان همدان با ۱۰ شهرستان، هفت حوزه اصلی و ۱۹ حوزه فرعی (شامل سه شهرستان و ۱۶ بخشداری) دارای ۹ کرسی در مجلس شورای اسلامی است.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا، انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس یازدهم شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری ۲۸ خرداد امسال برگزار می‌شود.

287955

مطالب مرتبط