دبیر حزب مردم سالاری گیلان؛

رد صلاحیت ها توسط شورای نگهبان نباید مانع انتخابات رقابتی شود

دبیر و رئیس ستاد انتخابات حزب مردم سالاری گیلان با بیان اینکه فضا باید از سوی دست اندرکاران نظام و شورای نگهبان طوری مهیا شود تا کسی بخاطر گرایش حزبی رد صلاحیت نشود، گفت: امیدواریم شورای نگهبان نیز به بررسی دقیق سوابق افراد عمل کرده و فرصت انتخابات رقابتی را فراهم کند.
تصویر رد صلاحیت ها توسط شورای نگهبان نباید مانع انتخابات رقابتی شود

به گزارش سایت خبری پرسون از گیلان، کمال لشکری با بیان اینکه بدون شک حضور گسترده مردم پای صندوق های رای می تواند منجر به اقتدار نظام و کشور شود، اظهار داشت: مشارکت بالا به معنای انتخاب فرد یا افرادی با رای قابل اتکا از سوی طیف وسیعی از جامعه است که می تواند نقشه معاندین نظام را خنثی کند.

وی بیان داشت: بدون شک حضور کاندیداهایی از هر دو طیف سیاسی، اصلاح طلب و اصولگرا می تواند به ایجاد فضای مشارکتی بالا کمک کند، امیدواریم شورای نگهبان نیز به بررسی دقیق سوابق افراد عمل کرده و فرصت انتخابات رقابتی را فراهم کند.

رئیس ستاد انتخابات حزب مردم سالاری در استان گیلان با اشاره به نقش مهم احزاب خاطر نشان کرد: اکثریت احزاب به دنبال ترغیب مردم به حضور گسترده در انتخابات هستند لذا نباید با مانع تراشی و دلسرد کردن مردم، انتخاباتی کم رونق رقم خورد.

وی اظهار داشت: خوشبختانه در این دوره، اصلاح طلبان با وجود انتقاداتی که وجود دارد در مجموع ساز و کار مناسبی برای تعیین گزینه نهایی تعریف کرده اند و بسیار بعید به نظر می رسد به سراغ گزینه اجاره ای بروند.

لشکری با تاکید بر اینکه امروز کشور ما بیش از هر زمانی به ارائه برنامه در زمینه های اقتصادی نیازمند است، اضافه کرد: اعتقاد دارم کاندیدایی که شناخت مناسبی از شرایط روز داشته باشد و برنامه اقتصادی جامعی ارائه کند از اقبال عمومی بیشتری برخوردار خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: از سوی دیگر وعده های بی سرانجام سال های گذشته باعث شده تا مردم تمایلی به شعارهای بی پشتوانه نشان ندهند به همین دلیل انتظار می رود در انتخابات پیش رو کاندیداهای هر دو جریان به ارائه برنامه های جامع و عملیاتی بپردازند.

عضو جبهه اصلاحات استان گیلان ابزار امیدواری کرد تا افرادی که پا به عرصه انتخابات می گذارند شوق خدمت به مردم در چارچوب قانون در وجودشان باشد و با پایبندی به اخلاق به رقابت بپردازند و در نهایت همه کاندیداها با احترام به آرای مردم برای ساختن ایرانی آبادتر تلاش کنند.

وی با بیان اینکه مردم ایران اسلامی وفادار به نظام بوده و هستند و در بزنگاهها نشان داده اند، خاطر نشان کرد: خوشبختانه احزاب در چارچوب قانون اساسی و التزام به آن در این کشور فعالیت می کنند و همیشه مردم را به پای صندوق های رای دعوت کرده اند و تنور انتخابات را گرم کرده اند.

رئیس ستاد انتخابات حزب مردم سالاری در استان گیلان بیان داشت: فضا باید از سوی دست اندرکاران نظام و شورای نگهبان طوری مهیا شود تا کسی بخاطر گرایش حزبی رد صلاحیت نشود، ضمن اینکه تریبون ها از جمله صدا و سیما در انحصار افراد یا اشخاص خاصی نباشد تا بتوانند از این طریق به ارائه برنامه های خود بپردازند.

لشکری اظهار داشت: افرادی که خود را کاندیدای شورای شهر و روستا و انتخابات ریاست جمهوری می کنند و دارای برنامه های خوب و جامع و مدونی هستند، قطعا دلسوز کشور، نظام و مردمان شان بوده و به فکر آبادانی ایرانی برای همه ایرانیان هستند.

منبع: ایرنا

287918

مطالب مرتبط