معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت مطرح کرد:

کمک به ارتباط موثر بین زوجین با بسته‌های آموزشی مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان

سیما سادات لاری گفت: ایجاد الگو برای ارتباط موثر بین زوجین با بسته‌های آموزشی مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان بسیار تاثیرگذار است.

تصویر کمک به ارتباط موثر بین زوجین با بسته‌های آموزشی مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان

به گزارش سایت خبری پرسون، آئین رونمایی از جشنواره آموزشی خانواده تا همیشه با هدف توانمند سازی خانواده‌ها در بحران کرونا امروز به میزبانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با حضور سیما سادات لاری معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، حجت الاسلام و المسلمین علی تقوی معاون فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، مرتضی فاضلی مدیر مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان برگزار شد.

لاری گفت: نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها رویکرد مشارکتی در بحران کرونا داشته اند و کرونا همه ابعاد زندگی ما را تحت تاثیر قرار داده است و با طولانی شدن این بحران سلامت روان و روح دانشگاهیان و خانواده‌ها تحت تاثیر قرار گرفته است.

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت توضیح داد: خانواده بنیان اجتماع است و وقتی سلامت روان او مورد هدف قرار گیرد بسیاری از مناسبات تحت تاثیر قرار می‌گیرد.

به گفته‌ این مقام مسئول، بسیاری از مسائل شیوع کرونا خانواده‌ها را تحت تاثر قرار داده است و دغدغه‌ی رفع مشکلات خانواده‌ها در نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها ایجاد شده که خیلی مناسب است و تهیه محتوای آموزشی برای خانواده‌ها توسط دانشگاه‌ها برای برون رفت از این بحران خیلی ارزشمند است.

سخنگوی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی توضیح داد: آموزش بر سلامت مقدم است و اگر آموزش نبود سلامت هم نبود و به دنبال آموزش دادن تاب آوری و سلامت روان هم تحت تاثیر قرار می‌گیرد. ایجاد الگو برای ارتباط موثر بین زوجین با این بسته‌های آموزشی بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

لاری گفت: بحران‌ها مشکلات زیادی برای ما ایجاد می‌کند و با ورود کرونا استفاده از ظرفیت آموزش مجازی و مزایا و معایب آن برای ما روشن شد. تولید بسته‌های آموزشی از سوی مرکز آموزش مجازی و در اختیار قرار دادن خانواده‌ها حرکت خوبی است که از آن حمایت می‌کنیم.

287806