کمیسیون اقتصادی مجلس در حال پیگیری طرحی جامع برای رمزارزها

یک عضو ارشد کمیسیون صنایع و معادن مجلس از پیگیری کمیسیون اقتصادی مجلس برای آماده شدن طرحی جامع پیرامون رمزارزها خبر داد که پس از نهایی شدن طرح، به صحن برده می‌شود.

تصویر کمیسیون اقتصادی مجلس در حال پیگیری طرحی جامع برای رمزارزها

به گزارش سایت خبری پرسون، دکتر علی جدی، نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس پیرامون برنامه‌های مجلس برای ساماندهی و نظارت بر بازار رمرزارزها با توجه به حضور گسترده‌ی مردم در این بازار، گفت: روشن نشدن موضوع رمزارزها برای دولت و رها کردن این بازار نگران کننده است، اما کمیسیون اقتصادی مجلس طرحی برای رمزارزها در حال پیگیری دارد.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: مجموعه‌هایی که متولی این حوزه هستند حضور در این بازار را پرمخاطره می‌دانند و اگر دولت بر موارد قانونی و تضمین‌های حقوقی نظارت نکند، این حوزه برای مردم نگران کننده‌تر می‌شود و ممکن است اتفاقی بیافتد که مردم دچار زیان شوند.

این عضو ارشد کمیسیون صنایع و معادن مجلس با مرور اتفاقی که در بازار بورس برای مردم افتاد و تعداد زیادی از مردم دچار زیان شدند، گفت: بازار رمزارزها نگران کننده‌تر از بورس است و دولت باید هر چه سریع‌تر برای ساماندهی و نظارت بر این بازار ورود کند.

جدی در پایان خاطرنشان کرد: آنچه تاکنون شاهد بودیم این است که متاسفانه دولت موارد مرتبط با بازار رمرزارزها را پیگیری نمی‌کند، لذا مجلس به این بازار ورود کرده و منتظر نهایی شدن طرح هستیم تا به صحن برده شود.

287800