فرماندار رشت تأکید کرد؛

اطمینان خاطر به والدین بر رعایت کامل پروتکل ها در آزمون های حضوری فرزندانشان

فرماندار رشت با اشاره به برگزاری حضوری امتحانات پایه های نهم و دوازدهم طبق مصوبه ستاد ملی کرونا گفت: این اطمینان خاطر به خانواده ها و دانش آموزان داده میشود که کلیه امتحانات با رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی برگزار خواهند شد.
تصویر اطمینان خاطر به والدین بر رعایت کامل پروتکل ها در آزمون های حضوری فرزندانشان

به گزارش سایت خبری پرسون از گیلان، علی فتح اللهی ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر و تأکید مجدد بر رعایت پروتکلهای بهداشتی گفت: تاکنون بیش از 27 هزار نفر در سطح شهر رشت واکسینه شده اند که از این تعداد 5 هزار نفر در نوبت دوم واکسن دریافت کردند.

وی با اشاره به برگزاری حضوری امتحانات پایه های نهم و دوازدهم طبق مصوبه ستاد ملی کرونا در تاریخ 27 اردیبهشت تا 24 خرداد ماه گفت: تعداد حوزه های امتحانی امسال به 21 حوزه افزایش یافته و در هر حوزه یک مراقب سلامت مستقر است و این اطمینان خاطر به خانواده ها و دانش آموزان داده میشود که کلیه امتحانات با رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی برگزار خواهند شد.

فرماندار رشت در ارتباط با محدودیت های تردد در سطح شهر رشت گفت: علی رغم نزدیکی فاصله شهرها در گیلان، بر اساس مصوبه ستاد ملی و استانی کرونا، هرگونه تردد بین شهری ممنوع بوده و ورود پلاک های غیر بومی به شهر رشت از تاریخ 21 تا 25 اردیبهشت مشمول اعمال جریمه که مبلغ آن نیز افزایش یافته، خواهند شد.

وی افزود: همچنین در تاریخ 21 تا 25 اردیبهشت ماه تحت هیچ شرایطی، هیچ گونه برگه تردد صادر نخواهد شد.

فتح اللهی گفت: کلیه تفرجگاه ها و مراکز تفریحی و مقصدهای گردشگری نیز با هماهنگی میراث فرهنگی تعطیل خواهند بود و شهروندان در این روزها در منزل بمانند تا در هفته های آتی بتوانیم با تغییر وضعیت از نارنجی به زرد شاهد بازگشایی گروه های شغلی بیشتر و تکاپوی اصناف باشیم.

فرماندار رشت با نزدیک شدن به زمان انتخابات و تأکید بر اهمیت انتخاب افراد دارای صلاحیت و توانمند گفت: نباید نسبت به تعیین سرنوشت شهر و کشور خود بی تفاوت باشیم و ایجاد شور انتخاباتی و ترغیب مردم به تعیین سرنوشتشان مسئولیتی است که بر عهده ما قرار دارد.

وی افزود: انتخابات ایران برای کشورهای دیگر علی الخصوص کشورهای معاند بسیار حائز اهمیت است و از اینرو تمام توان خود را به کار گرفته اند تا بتوانند تأثیرات منفی در روند انتخابات درکشور و مشارکت مردم ایجاد نمایند. لذا موظفیم با عملکرد صحیح خود و ایجاد امیدواری در جامعه، شرایط حضور حداکثری مردم را فراهم آوریم.

287699

مطالب مرتبط