معاون استاندار کردستان:

برگزاری نماز عید فطر در فضای باز/ قانون شکنان در ایام ممنوعیت تردد با جرایم سنگین مواجه می‌شوند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: برگزاری نماز عید سعید فطر در کشور و استان کردستان در فضای مجازی برگزار می‌شود.

تصویر برگزاری نماز عید فطر در فضای باز/ قانون شکنان در ایام ممنوعیت تردد با جرایم سنگین مواجه می‌شوند

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، محمدابراهیم زارعی؛ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان امروز در ستاد مبارزه با کرونای این استان در سخنانی اظهار داشت: کرونا و خطر شیوع آن باعث شده است که در طول سال 99 و نیز سالجاری تصمیمات ویژه‌ای گرفته شود که این تصمیم گیری‌ها به منظور حفظ سلامتی شهروندان در مقابل این ویروس منحوس است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: به همین منظور امسال برگزاری نماز عید سعید فطر در کشور و استان کردستان در فضای مجازی برگزار می‌شود.

زارعی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: این تصمیم‌گیری از سوی ستاد کرونای استان کردستان برای جلوگیری از شیوع بیشتر بیماری کرونا در سطح جامعه است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان افزود: طبق آخرین آمارهای موجود در حال حاضر وضعیت استان در بحث کرونا، ثبات پیدا کرده است ولی با این وجود نباید نسبت به این ویروس بی‌توجه باشیم.

وی در ادامه بیان داشت: مردم در هفته‌هایی که گذشت همراهی خوبی با بخش بهداشت و درمان داشتند بنابراین امیدواریم که کماکان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند، تا وارد پیک پنجم این بیماری نشویم.

زارعی عنوان کرد: با این وجود برخی از اصناف و مشاغل در بحث رعایت پروتکل‌های بهداشتی بی تفاوت داشته و دارند که این بی‌تفاوتی می‌تواند برای استان کردستان خطرآفرین باشد و از سوی دیگر این بی تفاوتی‌ها به جامعه و مردم القا می‌کند.

معاون استاندار کردستان گفت: با وجود اینکه فعالیت برخی از مشاغل در استان کردستان مجددا آغاز شده‌است باید این اصناف متوجه باشند که نظارت‌ها همچنان باقی است به ویژه نظارت بر پاساژها و بازارهای سربسته.

زارعی در پایان سخنان خود تصریح کرد: براساس مصوبه دولت به خاطر کاهش خطر کرونا، هرگونه تردد وسایل نقلیه از فردا سه شنبه تا هفته آینده ممنوع می‌باشد و با قانون شکنان در این‌باره برخورد شدید قانونی می‌شود.

ناصر عباسعلی ـ استان کردستان

287673