استاندار مطرح کرد:

برگزاری نماز عید فطر در همدان

استاندار همدان گفت: برگزاری نماز عید فطر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فضای باز در استان بلامانع است.
تصویر برگزاری نماز عید فطر در همدان

به گزارش سایت خبری پرسون از همدان، سید سعید شاهرخی استاندار همدان امروز در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونای همدان، اظهار کرد: کمیته اجتماعی و نیروی انتظامی طرح تعطیلی ترددها در آخر هفته به خاطر عید فطر را به ستاد استانی کرونا ارائه کنند.

وی با بیان اینکه تیم‌های بازرسی در ایام عید سعید فطر نظارت‌ها و بازدیدهای خود را افزایش دهند، افزود: با حمایت‌های ستاد استانی و تلاش دانشگاه علوم‌پزشکی، از گستردگی پیک چهارم کرونا عبور کردیم.

شاهرخی با اشاره به اینکه تلاش کادر بهداشت و درمان در پیک‌چهارم برای کنترل و مقابله با بیماری کرونا قابل تقدیر است‌، یادآور شد: فرمانداران در شهرستان‌ها، همکاری‌های لازم را با نیروی انتظامی در جهت جلوگیری از تردد خودروها در تعطیلات پایان هفته داشته باشند.

وی با بیان اینکه گروه‌های شغلی یک و دو می‌توانند در سراسر استان فعالیت خود را با رعایت پروتکل‌ها ادامه دهند، تأکید کرد: مردم مثل همیشه پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری فیزیکی و استفاده از ماسک را رعایت کنند.

استاندار همدان با اشاره به اینکه با توجه به تعطیلی پایان هفته به علت عید سعید فطر، نظارت‌ها بر آرامستان‌های استان بیشتر شود، یادآور شد: مردم استان از شرکت در اجتماعات دوری کرده و از دورهمی‌های خانوادگی خودداری کنند.

287273