رحیمی مظفری در گفت‌و‌گو با پرسون؛

مردم به زودی با نرم افزار مخصوص با نمایندگان در ارتباط خواهند بود

نماینده مردم سروستان در مجلس شورای اسلامی گفت: در خصوص برقراری ارتباط با مردم و استفاده صحیح از فضای مجازی در حال طراحی و اجرای یک نرم افزار هستیم که تقاضاهای مردمی را به صورت سیستمی دریافت و ارجاع دهیم.
تصویر مردم به زودی با نرم افزار مخصوص با نمایندگان در ارتباط خواهند بود

عبدالعلی رحیمی مظفری، نماینده مردم سروستان و عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سایت خبری پرسون، گفت: فضای مجازی در ارائه و دریافت مطالب و خواسته‌های مردم موثر و با حاشیه‌هایی همراه است. در برخی موارد فرهنگ استفاده صحیح وجود ندارد و شاهد اثرات منفی هستیم.

رحیمی مظفری بیان کرد: برخی از افراد به جای این که با یک دلی و وحدت از فضای مجازی به صورت مثبت، بهره گیرند؛ فضا را متشنج می‌کنند و باعث ایجاد مشکلاتی می‌شوند.

وی با تاکید بر فرهنگ استفاه از فضای مجازی و مطالبه گری، ادامه داد: هشتک‌های مختلف و مدیریت شده در فضای مجازی از گروه‌های مختلف دریافت می‌کنم. برای مثال در یک شب 3 هزار پیام از کنکوری‌ها ارسال شده بود که امکان بررسی این تعداد موارد وجود ندارد.

این نماینده مجلس افزود: مردم بدون توجه به تعداد پیام‌های دریافتی و مشغله یک نماینده مجلس، خود را ذینفع دانسته و توقع پاسخگویی دارند. ضمن این که پیام‌های اضافی و حاشیه‌ای باعث می‌شوند، متوجه دغدغه‌های اصلی و یا مشکل حاد یک شهروند نشویم.

رحیمی مظفری گفت: در خصوص برقراری ارتباط با مردم و استفاده صحیح از فضای مجازی در حال طراحی و اجرای یک نرم افزار هستیم که تقاضاهای مردمی را به صورت سیستمی دریافت و ارجاع دهیم.

287589