حدادی:

نابودی رژیم صهیونیستی نزدیک است

سخنگوی کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها تاکید کرد: رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی باید بدانند که در روز قدس ملت های مسلمان و آزاده پرچم مبارزه علیه ظلم آنان را بالا برده و در عمل نیز با ایستادگی و مقاومت آن ها را شکست خواهند داد.
تصویر نابودی رژیم صهیونیستی نزدیک است

به گزارش سایت خبری پرسون، علی حدادی با اشاره به اهمیت روز قدس، بیان کرد: یکی از مواردی که وظیفه انسانی، الهی و مسلمانی ما به شمار می رود، حمایت از محور مقاومت و مسلمانانی است که مظلوم واقع شده اند. ظلم رژیم غاصب صهیونیستی به مسلمانان فلسطینی بر همه آشکار است. حرکت مردم فلسطین و به دنبال آن نظریه امام راحل که آخرین جمعه ماه رمضان را روز قدس نامیده تا حمایت از محور مقاومت استمرار یابد، بسیار ارزشمند است.

وی در ادامه اظهار کرد: این نظریه امام راحل تا پیروزی مردم مظلوم فلسطین ماندگار و جاوید خواهد ماند. روز قدس روزی است که مردم مسلمان دنیا علیه رژیم صهیونیستی ابراز انزجار می کنند. امام راحل این روز را به یادگار گذاشتند و اکنون نیز رهبر معظم انقلاب به عنوان پیشگاه مسلمانان جهان نسبت به اهمیت این روز تاکید داشته و ان شاءالله روزی خواهد رسید که ما در بیت المقدس نماز جمعه خواهیم خواند.

سخنگوی کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها تاکید کرد: پیروزی مردم بزرگ فلسطین و نابودی رژیم صهیونیستی نزدیک است. رژیم صهیونیستی در حاکمیت آمریکا نفوذ داشته و استکبار جهانی نیز در همه ظلم های آن شریک است. امروز نیز دست به توطئه ها و دسیسه هایی علیه مسلمانان می زنند. رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی باید بدانند که روز قدس ملت های مسلمان و آزاده پرچم مبارزه علیه ظلم آنان را بالا برده و در عمل نیز با ایستادگی و مقاومت آن ها را شکست خواهند داد.

حدادی در پایان تاکید کرد: با اقتدار و پیروزی های محور مقاومت آینده خوبی در انتظار منطقه است و ان شاءالله به زودی شاهد نابودی رژیم منحوس صهیونیستی خواهیم بود.

منبع : ایسنا

286665