140 واحد مسکونی در خلخال ساخته می‌شود

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: با تلاش و پیگیری راه و شهرسازی استان اردبیل و همراهی بنیاد مسکن ساخت 140 واحد مسکن در شهرستان خلخال شروع شده است.

تصویر 140 واحد مسکونی در خلخال ساخته می‌شود

به گزارش سایت خبری پرسون از اردبیل، میرغنی نظری نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی در نشست با مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل اظهار کرد: با تأمین زمین رایگان و صدور پروانه ساخت از سوی شهرداری احداث این واحدها برای متقاضیان مسکن سرعت بیشتری خواهد گرفت تا بخشی از مشکلات جوانان و زوجین در این شهرستان برطرف شود.


وی ضرورت بازسازی بازار تاریخی خلخال و منطقه گونی و قلعه‌باشی خلخال را یادآور شد و خاطرنشان کرد: در ماه‌های اخیر مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری قول مساعد برای تخصیص دو میلیارد تومان اعتبار داده بود که با پیگیری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل تخصیص این اعتبار در روزهای آینده ابلاغ خواهد شد.


نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی از اختصاص یک میلیارد و 200 میلیون تومان قیر رایگان به شهرداری خلخال خبر داد و گفت: معادل قیر واگذار شده به شهرداری اردبیل به این شهرستان نیز قیر رایگان اختصاص‌یافته تا صرف آسفالت معابر و کوچه‌ها شود

منبع: ایسنا

287394