استاندار:

تصویب منطقه آزاد مهران، فرصتی مناسب برای استان ایلام است

محمد نوذری گفت: قرار گرفتن مهران به عنوان منطقه آزاد تجاری نتیجه کار چندین ساله همه‌ مسئولان سابق و فعلی و نمایندگان مجلس استان می باشد.

تصویر تصویب منطقه آزاد مهران، فرصتی مناسب برای استان ایلام است

به گزارش سایت خبری پرسون از ایلام، محمد نوذری؛ ظهر امروز در نشست ستاد کرونا در استان، با اشاره به وضعیت ناپایدار شیوع کرونا در این استان، ابراز کرد: از روز سه شنبه تمامی سفرهای درون استانی با خودرو شخصی ممنوع می باشد و با هر گونه تخلف باید برخورد جدی صورت بگیرد.

وی با اشاره به تغییر رنگ وضعیت شیوع کرونا در استان ایلام از قرمز به نارنجی، گفت: این تغییر وضعیت و آرامش نسبی کرونا در استان را نباید به معنای تمام شدن کرونا در استان ببینیم و باید تمام دستورالعمل های بهداشتی با جدیت رعایت شود.

استاندار ایلام در ادامه اضافه کرد: تجمع در آرامستان ها همیشه موجب افزایش شیوع بیماری در سطح استان شده است؛ از این رو فرمانداران باید نظارت جدی بر این مناطق داشته باشند.

وی ادامه داد: برخی از فرمانداران در کنترل آرامستان ها و جلوگیری از تجمع مردم در این مناطق، بسیار خوب عمل کردند و توانستند از این طریق شیوع کرونا را در شهرستان خود کنترل کنند.

نوذری افزود: اما در برخی آرامستان های استان مانند آرامستان صالح آباد شهرستان مهران هنوز هم با وجود تذکرات فراوان، تجمعات در آن منطقه وجود دارد که باید فرمانداری مهران با کمک سایر دستگاه‌ها به آن تجمع ها پایان دهند.

وی در ادامه با اشاره به تصویب طرح منطقه آزاد مهران در مجمع تشخیص مصلحت نظام، تصریح کرد: این مسئله یک فرصت بسیار مناسب برای کل استان می باشد و تصویب این طرح می تواند موجب جذب سرمایه گذارهای مختلف شود.

نوذری اضافه کرد: قرار گرفتن مهران به عنوان منطقه آزاد تجاری نتیجه کار چندین ساله همه‌ مسئولان سابق و فعلی و نمایندگان مجلس استان می باشد.

استاندار ایلام در پایان اظهار داشت: نقش رسانه در فروکش کردن کرونا در سطح استان بی بدیل است و بنده از صدا و سیما و تمامی اصحاب رسانه در استان برای تولید محتوا و نیز ترغیب مردم به رعایت پروتکل های بهداشتی، نهایت تقدیر و تشکر را دارم.

نوروزی_استان ایلام

287297