معاون سیاسی استاندار ایلام:

از جنب و جوش دانشجویان استقبال می‌کنیم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام با تاکید بر پویایی در دانشگاه‌ها، گفت: اگر در دانشگاه ما رکود باشد برای آینده کشور ما خطرناک است و طبیعتاً ما از جنب و جوش دانشجویان خوشحال می‌شویم و استقبال می‌کنیم.
تصویر از جنب و جوش دانشجویان استقبال می‌کنیم

به گزارش سایت خبری پرسون، «محمدسبحان حسنی» امروز سه‌شنبه ۱۹ دی‌ در نشست هم‌اندیشی دبیران تشکل‌های استادی و دانشجویی ضمن گرامیداشت سالروز فتح میمک، اظهار کرد: در عملیات آزادسازی میمک که با نام عملیات خوارزم و ضربت ذوالفقار هم شناخته می‌شود مردم و عشایر نقش تعیین‌کننده‌ای داشتند.

وی با اشاره واقعه تروریستی در گلزار شهدای کرمان، افزود: قطعا پیامد این اقدام جنایتکارانه این است که خروش مردم در مقابله با جبهه استکبار بیشتر می‌شود.

وی عنوان کرد: نگاه مقام‌معظم رهبری و رییس‌جمهور و هیات دولت به جوانان یک نگاه ویژه است و ما هم از ایده‌های نخبگان دانشگاهی استقبال می‌کنیم.

رئیس ستاد انتخابات استان ایلام با اشاره به سخنان مقام معظم‌رهبری خاطرنشان کرد: مقام‌معظم رهبری فرمودند «شناخت حقایق و جنگ با تحریف از وظایف دانشجویان است»‌.

حسنی ادامه داد: رسانه ملی، اصحاب رسانه و بزرگان شاخص‌های کاندیدا اصلح را مطرح کردند تا مردم بتوانند به نحوه احسن در تعیین سرنوشت خود موثر باشند.

وی عنوان کرد: مسئولین باید اجراکننده فرمایشات مقام معظم رهبری و رییس‌جمهور باشند و در تبیین رهنمودهای مقام معظم رهبری نیز همه تلاش خود را به کار گیرند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام با تاکید بر پویایی در دانشگاه‌ها، گفت: خوشبختانه کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه‌ها شکل گرفته و تا حالا دو نوبت ما حضور پیدا کردیم و باز ادامه هم خواهد داشت و حمایت می‌کنیم چرا که این موضوع از مطالبات مقام معظم رهبری است و هم اینکه دانشگاه باید مطالبه گر و پویا و سرزنده باشد اگر در دانشگاه ما رکود باشد برای آینده کشور ما خطرناک است و طبیعتاً ما از جنب و جوش دانشجویان خوشحال می‌شویم و استقبال می‌کنیم.

حسنی با اشاره نقش آموزش و پرورش در ترغیب رای‌اولی‌ها برای حضور پُرشور در انتخابات، عنوان کرد: رسانه ملی و رسانه‌ها به موضوع رای‌اولی‌ها بپردازند. در این نشست تعدادی از دانشجویان و دبیران تشکل‌های استادی و دانشجویی استان نکته‌نظرات، پیشنهادات و مطالبات خود را در خصوص موضوعات مختلف از جمله انتخابات مطرح کردند.

منبع: ایسنا

575673