آغاز بهره‌برداری از طرح‌های وزارت علوم و آموزش‌وپرورش با دستور رییس جمهور

آیین بهره برداری از طرح های ملی وزارتخانه‌های علوم و آموزش و پرورش به صورت تصویری با حضور حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور برگزار شد.
تصویر آغاز بهره‌برداری از طرح‌های وزارت علوم و آموزش‌وپرورش با دستور رییس جمهور

به گزارش سایت خبری پرسون، آیین بهره برداری از طرح های ملی وزارتخانه‌های علوم و آموزش و پرورش اعم از طرح‌های عمرانی، آموزشی، پژوهشی و رفاهی دانشجویی و فرهنگی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری کشور و وزارت آموزش و پرورش به صورت ویدئو کنفرانس صبح امروز(پنجشنبه) با حضور حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور برگزار شد.

در شصت و ششمین برنامه از افتتاح طرح های ملی، از 188 طرح عمرانی، پژوهشی، آموزشی، رفاهی و ورزشی وزارت علوم تحقیقات و فناوری شامل یکصد و پنج طرح عمرانی، آموزشی در دانشگاه های سراسر کشور، 2 طرح آموزشی رفاهی دانشگاهی خیرساز، 20 طرح پژوهشی و زیر ساخت پژوهشی در دانشگاه ها، هشت طرح فناوری و شرکت های دانش بنیان در پارک های علم و فناوری کشور و 53 طرح رفاهی و ورزشی دانشجویی در دانشگاه های کشور به بهره برداری می‌رسد.

طرح های وزرات آموزش و پرورش هم شامل 268 فضای آموزشی با هزار و 295 کلاس درس در 15 استان، 20 فضای آموزشی بنیاد همدلان آینده‌نگر (هاسب) در استان سیستان و بلوچستان است که با دستور رئیس جمهور افتتاح شد.

این طرح های آموزشی با سرمایه گذاری دو هزار و 375 میلیارد تومان برای 905 نفر اشتغال ایجاد می کند.

286943