سرمدی:

مردم و مسئولان نظام ما همواره در دفاع از مردم فلسطین حساس بوده‌اند

یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به همه گیری بیماری کرونا و به وجود آمدن محدودیت‌ها برای راهپیمایی روز قدس، گفت: مسئولان فرهنگی و سیاسی، خطبا و علما و همه نخبگان دانشگاهی به توضیح تاریخی مسئله فلسطین بپردازند تا مختصات ظلم بر محرومان شفاف شود.
تصویر مردم و مسئولان نظام ما همواره در دفاع از مردم فلسطین حساس بوده‌اند

به گزارش سایت خبری پرسون،کیومرث سرمدی در مورد ضرورت حمایت از مردم فلسطین اظهار کرد: ماهیت انقلاب اسلامی ایران، دفاع از مظلومین همه جهان مخصوصاً مسلمانان مظلوم است. مسئله‌ای که جزء اهداف نظام و تأکیدات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بوده است.

نماینده مردم همدان در مجلس با بیان اینکه مردم و مسئولان نظام ما همواره در دفاع از مردم مظلوم فلسطین حساس بوده‌اند، گفت: حمایت از مردم فلسطین همواره آرمان ما بوده است. دشمنان نظام نیز همواره سعی کرده‌اند به بهانه‌های مختلف، بحث دفاع از مردم مظلوم را به حاشیه ببرند. به همین خاطر، ما در مناسبت‌های مختلف سعی می‌کنیم که مظلومیت فلسطینیان را به نحو احسن یادآوری کنیم.

وی با اشاره به نام گذاری آخرین جمعه ماه رمضان به روز قدس، گفت: مردم مسلمان دنیا و آزادگان جهان در این روز مخالفت و انزجار خود را از رژیم منحوس صهیونیستی اعلام می‌کنند تا مظلومیت مردم فلسطین فراموش نشود.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس یازدهم با اشاره به همه گیری بیماری کرونا و به وجود آمدن محدودیت‌ها برای اجتماع روز قدس، اظهار کرد: به نظرم، توضیح مظلومیت مردم فلسطین بیش از پیش اهمیت دارد. از رسانه‌ها و فعالان فرهنگی می‌خواهم که نسبت به پررنگ کردن غاصب بودن رژیم صهیونیستی و مظلومیت فلسطین بی تفاوت نباشند.

سرمدی در پایان گفت: به نظرم مسئولان فرهنگی و سیاسی، خطبا و علما و همه نخبگان دانشگاهی ما باید به توضیح تاریخی مسئله فلسطین بپردازند تا مختصات ظلم بر محرومان شفاف شود. همه در راستای هدف فوق مسئول هستیم. امیدوارم هیچ آزاده‌ای در این راستا کم کاری نکند.

منبع : ایسنا

286920