مدیرکل دامپزشکی استان خبر داد؛

معدوم سازی بیش از 3 تن فرآورده دامی غیر بهداشتی در آذربایجان‌غربی


مدیرکل دامپزشکی آذربایجان‌غربی از معدوم سازی سه هزار و ۴۰۰ کیلوگرم انواع فرآورده‌ خام دامی غیر بهداشتی که در ایام ماه مبارک رمضان در استان کشف شده بود خبر داد.
تصویر معدوم سازی بیش از 3 تن فرآورده دامی غیر بهداشتی در آذربایجان‌غربی

به گزارش سایت خبری پرسون از آذربایجان‌غربی، سید امید خلیل زاده با اشاره به اجرای طرح تشدید نظارت بر بهداشت فرآورده‌های خام دامی، اظهار داشت: سه هزار و ۴۰۰ کیلوگرم انواع فرآورده‌ خام دامی که در ایام ماه مبارک رمضان در استان کشف شده بود، معدوم سازی و از چرخه مصرف خارج شد.

وی افزود: نظارت‌های بهداشتی بر تمامی مراحل تهیه، تولید، توزیع و عرضه تشدید شده و با هرگونه تخلف عرضه فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی در سطح شهر به طور جدی برخورد می شود.

مدیرکل دامپزشکی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: در نیمه اول طرح تشدید نظارت بهداشتی بر مراکز تولید، توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی در ایام ماه مبارک رمضان بیش از یک هزار و ۷۰۰ نوبت بازرسی بهداشتی توسط اکیپ‌های نظارت بهداشتی از این مراکز انجام شد.

خلیل زاده بیان کرد: این اداره کل با قدرت تمام در حوزه‌ وظایف قانونی خود قدم برداشته و در این راستا با متخلفان بهداشتی که سلامت جامعه را به خطر می‌اندازند، برخورد جدی می‌کند.

این مقام مسوول از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده موارد غیربهداشتی یا سایر تخلفات در عرضه فرآورده‌های خام دامی، مراتب را با سامانه ارتباطی ۱۵۱۲ اداره کل دامپزشکی استان و شبکه های دامپزشکی اطلاع رسانی کنند تا برخورد قانونی انجام شود.

انتهای پیام/

286689

مطالب مرتبط