راننده با پاشیدن بنزین، سارقان را فراری داد!

سارقانی که قصد سرقت یک خودرو در پمپ بنزین را داشتند با واکنش جالب راننده پا به فرار گذاشتند.

تصویر راننده با پاشیدن بنزین، سارقان را فراری داد!

به گزارش سایت خبری پرسون، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است واکنش دیدنی و سریع یک راننده هنگام سرقت خودرویش را به تصویر می‌کشد. این راننده با دیدن سارقی که قصد ربودن خودرویش را داشت با پاشیدن بنزین او را مجبور به فرار کرد. این اتفاق در یکی از پمپ بنزین‌های کشور شیلی رخ داد.

ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده چگونگی این واکنش جالب و استثنایی راننده را نشان می‌دهد. در ابتدای این ویدئو، راننده در حالی که سرگرم پرکردن باک بنزین خودروی خود است دیده می‌شود. لحظاتی بعد یک ون سفید رنگ در کنار ماشین وی متوقف شده و یک سارق با پیاده شدن از ون به سمت خودروی این راننده حرکت می‌کند.

این راننده که متوجه نقشه سارقان شده است بلافاصله شیلنگ بنزین را به سمت سراق گرفته و بدن او را غرق بنزین می‌کند. سارق که با پاشیده شدن بنزین روی بدنش، جان خود را در خطر می‌بیند سوار خودروی ون شده و با همدستانش فرار می‌کند.

انتشار این ویدئو در شبکه اجتماعی ردیت با واکنش طنز کاربران همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: این راننده به جای وارد کردن آسیب به سارق، پیامی شفاف به وی داد.» کاربر دیگر نوشت: «امیدوارم این راننده پولی بابت بنزینی که به سمت سارق پاشید پرداخت نکرده باشد.»

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

286686