از ابتدای سال جاری تا کنون؛

انتشار 2800 خبر و گزارش با موضوع کووید 19 در رسانه های خراسان شمالی

مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه های خراسان شمالی با قدردانی از تلاش های رسانه های این استان گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون، بیش از 2800 خبر و گزارش با موضوع ویروس کوئید 19 دررسانه های خراسان شمالی منتشر شده است
تصویر انتشار 2800 خبر و گزارش با موضوع کووید 19 در رسانه های خراسان شمالی

به گزارش سایت خبری پرسون از خراسان شمالی، علی خادمی اظهار کرد: از پنجم فروردین ماه سال جاری تا روز گذشته 14 اردیبهشت ماه، با تلاش رسانه های مکتوب و فضای مجازی خراسان شمالی 280 خبر و گزارش پیرامون اخبار مرتبط با کووید 19 منتشر شده است.

وی افزود: طی 40 روز گذشته، پست های منتشر شده در حداقل 10 کانال خبری وابسته به پایگاه های خبری دارای مجوز1200 مورد؛ اخبار منتشر شده در خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان؛ جمعا 1440 خبر و اخبار منشتر شده در روزنامه های محلی استانی مکتوب و الکترونیکی قریب به 200 خبر بوده است.

خادمی با بیان اینکه رسانه های استان در اجرای وظایف اطلاع رسانی خود و در کنار تلاش گران عرصه سلامت خوش درخشیده اند، تصریح کرد: تلاش خبرنگاران در انتشار اخبار کمک های مومنانه و طرح مساوات نیز از دیگر اقد اماتی بوده است که رسانه های آستان به خوبی به آن پرداخته اند.

وی شفاف سازی؛ اطلاع رسانی صحیح و آگاهی بخشی را از دیگر وظایف سربازان خط مقدم فرهنگی دانست و گفت: ایجاد روحیه نشاط و امید در جامعه و پرهیز از انتشار شایعات و مقابله با حرکت های موذیانه دشمنان به ویژه شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار در آستانه انتخابات 1400 نیز در برنامه های کاری خبرنگاران استان قرار گرفته است.

مدیرعامل خانه مطبوعات استان اظهار کرد: به زودی فراخوان جشنواره ای با محوریت حضور حداکثری مردم در انتخابات و به مناسبت 17 مردادماه روز خبرنگار نیز اطلاع رسانی خواهد شد.

286668

مطالب مرتبط