نماینده مردم قائمشهر در گفتگو با پرسون؛

استراتژی حضور مردم رمز موفقیت انقلاب/ نمی شود گرگ و میش را در کنار هم گذاشت

علیپور گفت: رمز موفقیت انقلاب اسلامی در وحدت کلمه یا استراتژی حضور مردم بوده است.
تصویر استراتژی حضور مردم رمز موفقیت انقلاب/ نمی شود گرگ و میش را در کنار هم گذاشت

کمال علیپور خنکداری نائب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی سایت خبری پرسون با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در بحث انتخابات، اظهارکرد: رمز موفقیت انقلاب اسلامی در وحدت کلمه یا استراتژی حضور مردم بوده است.

نماینده مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در زمان جنگ در مقابل تمام دنیایی که کاملا صدام را حمایت می کردند ایستادگی کردیم، بیان داشت: با این حال، مردم حضور یافته و ایستادگی کردند تا ایران پیروز شد.

این نماینده مجلس ادامه داد: امام (ره) میزان رای ملت و حضور مردم در پای صندوق های رای را مهم دانستند و گفتند که برای ایران پای صندوق های رای بیایید؛ تاکیدات مقام معظم رهبری نیز بر همین اساس است. دشمنان ما در حال نقشه و فتنه افکنی هستند تا مردم را از مشارکت در انتخابات دلسرد کنند.

وی توصیه ای به مردم کرد و گفت: مردم با تمام مشکلات اقتصادی به پای صندوق های رای بیایند و به فردی که نگاه ایثارگرانه، جهادی و اصلح دارد، رای ندهند. ایران کشوری دموکراسی دینی- اسلامی است؛ مردم در سرنوشت خود دخالت و تصمیم گیری می کنند. در انتخابات ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰، قطعا مردم به ندای ولی امر خود لبیک خواهند گفت. انتخابات پارلمان محلی اعم از شورای شهر و روستا، میان دوره ای خبرگان و مجلس و ریاست جمهوری که از همه مهم تر است را در پیش داریم.

علیپور توصیه ای به کاندیداها کرد و افزود: رویکرد و رهنمودهای مقام معظم رهبری را دستور کار خود قرار دهند. کاندیداها از خواص هستند نباید به مردم دورغ بگویند. این ها مدیران نظام جمهوری اسلامی هستند و بایستی در چهار چوب استراتژی و سند بالادستی حرف بزنند نه اینکه عوام و مردم را فریب دهند. فردی که می خواهد رئیس جمهور شود بزرگنمایی نکند.

وی در خصوص اینکه مردم چه نمره ای به دولت روحانی می دهید، اشاره کرد: با توجه به شرایط اقتصادی و معیشتی مردم، نمره خوبی ندارد.

این نماینده مجلس در رابطه با اینکه آیا دولت روحانی مانع رفع تحریم ها بوده یا خیر، بیان داشت: از اوایل انقلاب تحریم ها وجود داشته، نمی شود گرگ و میش را کنار هم گذاشت و نیز به گرگ اعتماد کرد. ما کشور بی آزادی بودیم؛ لیکن آمریکا و سردمداران آن، ما را ترور کردند و هجمه های مختلفی بر ما وارد آوردند. به آمریکا نمی شود اعتماد کرد؛ هر زمان ما ایستادگی کردیم دشمن کوتاه آمد و هر زمان که کوتاه آمدیم دشمن جلو آمد. به نظر میرسد که دولت بایستی محکم تر ایستادگی کند. .

گفتگو از ساراپیرانه

انتهای پیام/

286603