امام جمعه پلدختر:

برگزاری انتخابات پرشور، سربلندی کشور را بدنبال دارد

امام جمعه پلدخترگفت: انتخابات ریاست جمهوری حایز اهمیت بوده و برگزاری پرشور آن مایه عزت، سربلندی و اقتدار ایران است.
تصویر برگزاری انتخابات پرشور، سربلندی کشور را بدنبال دارد

به گزارش سایت خبری پرسون از لرستان، حجت الاسلام سید محسن موسوی در خطبه های نماز جمعه اظهار داشت: انتخابات پرشور به معنای سربلندی ایران اسلامی و حضور حداکثری با شور و شعور و بصیرت افزایی در این امر مهم ضروری است.

وی افزود: نباید به حرف های عده قلیلی که در داخل با تحریک و حمایت خارجی ها دم از حضور حداقلی می زنند و قصد تحریم انتخابات را دارند گوش فرا داد.

امام جمعه پلدختر گفت: این حرف ها موضع گیری در برابر فرمایشات مقام معظم رهبری است که از انتخابات به جشن و سرور ملت ایران تعبیر کردند و می خواهند جوانان را نسبت به انتخابات بد بین کنند.

وی افزود: مردم ایران در ۲۸ خرداد ماه سال جاری با حضور حداکثری در انتخابات برگ زرین دیگری به افتخارات خود می افزایند و دهان آنان که بخواهند به این اقتدار خدشه وارد کنند را خواهند بست.

حجت الاسلام موسوی به مسئله کرونا اشاره کرد و یادآورشد: فروکش کردن شیوع ویروس کرونا و برگزاری نماز جمعه به معنای پایان کرونا نیست ، بلکه مردم باید با جدیت بیشتر پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

وی به آتش بس رژیم صهیونیستی اشاره کرد و افزود: این رژیم غاصب پس از گذشت ۱۱ روز نبرد خونین و درگیری گردان های غصام وابسته به حماس آتش بس را پذیرفت و ناچار به عقب نشینی شد.

امام جمعه پلدختر جنایات و پروژه حمایت و عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را محکوم کرد و گفت: پیام بایدن رییس جمهور آمریکا مبنی بر تقویت گنبد آهنین، تنها شاید برای آلام بخشیدن به اسراییلی ها در شکست مفتضحانه در این جنگ در برابر نیروهای حماس و فلسطین بود.

بر اساس این گزارش، نمازگزاران پس از اقامه نماز جمعه ، جنایت های رژیم غاصب اسراییلی و آمریکای جنایتکار علیه ملت مظلوم فلسطین و غزه را محکوم کردند.

289779