معاون استاندار کردستان:

اولویت ما حضور سرمایه‌گذاران اقلیم کردستان عراق، در منطقه ویژه اقتصادی بانه است

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان گفت: اولویت ما در بحث سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی شهرستان بانه با سرمایه‌گذاران اقلیم کردستان عراق است.

تصویر اولویت ما حضور سرمایه‌گذاران اقلیم کردستان عراق، در منطقه ویژه اقتصادی بانه است

سبه گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، خالد جعفری؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان امروز در نشست تدوین فرصت‌های سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی شهرستان بانه اظهار داشت: باید پتانسیل های منطقه اقتصادی بانه به سرمایه گذاران داخلی و خارجی به خوبی معرفی شود زیرا با این روش می‌توانیم در بحث جذب سرمایه گذار موفق باشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان تاکید کرد: از سوی دیگر باید در بحث سرمایه‌گذاری زیرساختهای موجود را در منطقه ویژه اقتصادی شهرستان بانه تقویت کنیم.

جعفری در بخش دیگری از سخنان خود عنوان داشت: در این جلسه باید میز هماهنگی و تعامل با سرمایه گذاران مهیا شود زیرا با این روش سرمایه‌گذاران می‌توانند که اطلاعات لازم برای سرمایه‌گذاری در اختیار داشته باشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان افزود: اولویت ما در بحث سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی شهرستان بانه با سرمایه‌گذاران اقلیم کردستان عراق است.

جعفری تشریح کرد: دیگر سرمایه‌گذاران نیز بعد از اقلیم کردستان می‌توانند در این طرح اقتصادی مهم حضور فعالانه داشته باشند.

آیین مهر ـ استان کردستان

286478