نوروزی با اشاره به تأکیدات رهبری:

آقایان دستگاه دیپلماسی؛ حرف های آمریکا را تکرار نکنید

نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: آمریکایی ها از نفوذ منطقه ای ایران ناراحت و نگران هستند و مسئولان دیپلماسی ما باید به جای تکرار حرف های آمریکا، از این فرصت استفاده کرده و دیپلماسی کشور را تقویت کنند.
تصویر آقایان دستگاه دیپلماسی؛ حرف های آمریکا را تکرار نکنید

به گزارش سایت خبری پرسون، حسن نوروزی با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب در فرمایشات روز گذشته ایشان مبنی بر اهمیت جایگاه نیروی قدس به عنوان بزرگ‌ترین عامل موثر جلوگیری از دیپلماسی انفعالی در غرب آسیا، گفت: قدرت دولت ما به چند چیز وابسته است که یکی از آنها تعاملات و تقابلات خارجی است.

نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به برخی تعامل ها و تقابل ها، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران با کشورهایی که استعمارگر بوده و به کشورهای دیگر ظلم می کنند در تقابل است و با کشورهایی که مستضعف واقع شده اند مثل فلسطین و سایر دول اسلامی ارتباط دارد.

وی افزود: از آنجایی که یکی از استراتژی های دفاعی ما از ابتدای انقلاب، دفاع از محرومان بوده، لازم است برای این دفاع، قدرتمند باشیم که نیروی قدس بازوی این قدرت در منطقه است.

نوروزی در ادامه با بیان اینکه نیروی قدس چشم مقاومتی ما در خارج از کشور است، گفت: نیروی قدس سپاه پاسداران بازوی قوی کشور است.

نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در پایان با تأکید بر اینکه مسئولان دستگاه دیپلماسی نباید حرف های آمریکا را تکرار کنند، خاطرنشان ساخت: خدمات و جان فشانی های نیروی قدس نباید زیر سوال برود؛ آمریکایی ها از نفوذ منطقه ای ایران ناراحت و نگران هستند و مسئولان دیپلماسی ما باید به جای تکرار حرف های آمریکا، از این فرصت استفاده کرده و دیپلماسی کشور را تقویت کنند.

منبع : خانه ملت

286410