معاون حوزه علمیه سفیران بیجار:

عوامل موفقیت سپاه، سرسپردگی، ولایت پذیری و خدمتگزاری به مردم است

معاون حوزه علمیه سفیران بیجار گفت: عوامل موفقیت سپاه، سرسپردگی، ولایت پذیری، خدمتگزاری به مردم، تلاش و بهره‌مندی از ذخایر معنوی است.

تصویر عوامل موفقیت سپاه، سرسپردگی، ولایت پذیری  و خدمتگزاری به مردم است

حجت الاسلام رضا خورشیدی، معاون آموزش حوزه علمیه سفیران بیجار در گفتگو با سایت خبری پرسون اظهار داشت: اقتدار و عزت کنونی جمهوری اسلامی معلول حضور مجاهدان در میدان های سرنوشت ساز انقلاب است.

معاون آموزش حوزه علمیه سفیران بیجار گفت: روزگاری دشمن با انواع تهدیدات به دنبال این بود که این نظام را منزوی کند، ولی اکنون اقتدار دفاعی و موشکی ایران این ابتکار عمل را از دشمنان گرفته است.

این استاد حوزوی تاکید کرد: به گفته شهید حاج قاسم سلیمانی امروز در موقعیتی هستیم که نمی‌توان ما را حتی با سال گذشته مقایسه کرد و توانمندی موشکی ما آمریکا را وادار به عقب‌نشینی کرده است.

حجت الاسلام خورشیدی اظهار داشت: اکنون در زمانه‌ای زندگی می کنیم که باید صبحت‌های ما از روی منطق و اصول باشد تا خدایی ناکرده در آینده علیه خود ما استفاده نشود.

معاون حوزه علمیه سفیران بیجار گفت: بنابراین باید در مباحث دیپلماسی به گونه‌ای موضع بگیریم و سخن بگوییم که دشمن فرصت سواستفاده را نداشته باشد و نیز در کلام خود ایثار رزمندگان اسلام در میدان های جنگ را به فراموشی نسپاریم.

این استاد حوزه علمیه کردستان در بخش دیگری از سخنان خود افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی توجه بسیار بالایی به مسئله تولید و اقتصاد کشور دارند بنابراین شایسته است که موانع تولید در کشور شناسایی و برطرف شوند و با گروه ها و افرادی که در این مسیر سنگ‌اندازی می‌کنند، برخورد قانونی کنیم.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به نقش سپاه و دیگر نیروهای مسلح کشور در حفظ امنیت در برابر جریانهای ضدانقلاب، تاکید کرد: سپاه پاسداران در طول عمر پر برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی به عینه نشان داده است که همیشه در میدان های جهادی حضوری ماندگار و تاریخی داشته است که همه ما از این خدمات و ایثارگری‌ها باخبر هستیم.

حجت الاسلام خورشیدی گفت: عوامل موفقیت سپاه، سرسپردگی و ولایت پذیری، خدمتگزاری به مردم، تلاش و بهره‌مندی از ذخایر معنوی است.

معاون حوزه علمیه سفیران بیجار گفت: یکی از افتخارات سپاه پاسداران این است که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی هیچ گونه لغزشی نداشته است و همواره در مسیر انقلاب و اعتلای آن حرکت کرده است.

حجت الاسلام خورشیدی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: علت این عملکرد مثبت سپاه پاسداران در کشور را باید روحیه انقلابی و معنوی نیروهای آن دانست تا جایی که بارها به حاج قاسم به خاطر مقبولیت و محبوبیت پیشنهاد حضور در عرصه انتخابات ریاست جمهوری را دادند اما ایشان اعلام می‌کردند تمایل دارند که سرباز ولایت باشند.

ناصر عباسعلی ـ استان کردستان

286248