موسوی:

رئیس جمهورعزل نکند، مجلس ظریف را استیضاح خواهد کرد/ دیپلماسی منهای میدان معنا ندارد

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با انتقاد از اظهارات منتشرشده اخیر از سوی وزیر امور خارجه، گفت: اگر رئیس جمهور وی را عزل نکند، مجلس استیضاح ظریف را کلید خواهد زد.
تصویر رئیس جمهورعزل نکند، مجلس ظریف را استیضاح خواهد کرد/ دیپلماسی منهای میدان معنا ندارد

به گزارش سایت خبری پرسون، سیدکاظم موسوی در واکنش به اظهارات منتشرشده اخیر از وزیر امور خارجه، گفت: ظریف اشتباه بزرگی در اظهارات خود کرد که جای بخشش و گذشت برای خود نگذاشته است.

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر کسی می خواهد خود را یک دیپلمات موفق جلوه دهد باید بداند دیپلماسی توأم با میدان می تواند کار از پیش ببرد و منهای میدان هیچ گامی نمی توان برداشت.

وی در ادامه با بیان اینکه 8 سال است دولت با سیاست منهای میدان و صرفا با گفتار درمانی و مذاکره به دنبال راهکار برای حل مشکلات کشور بوده اما موفق نشده، اظهار داشت: فصل الخطاب مسائل سیاست خارجی، فرمایشات رهبر معظم انقلاب است و باید در این راستا گام برداشت.

موسوی عنوان کرد: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس باید این موضوع را به جد پیگیری کرده و خطای بزرگ وزیر امور خارجه را تعیین تکلیف کند.

موسوی در ادامه با تأکید بر اینکه نمایندگان انقلابی مجلس به هیچ وجه ادامه خدمت ظریف را بر نمی تابند، گفت: البته به روزهای پایانی کار وی نزدیک می شویم اما فرصت خدمت در همین روزها نیز باید از وی گرفته شود.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: نباید ایثار و فداکاری شهدای مدافع حرم نادیده گرفته شود و اگر روحانی وی را عزل نکند، مجلس در هفته نخست کاری مجلس با این موضوع برخورد قانونی خواهد داشت و استیضاح قطعی ظریف را کلید خواهد زد.

منبع : خانه ملت

285541