معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران مطرح کرد؛

معلمان؛ مجاهدان وادی علم و دانش

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: روز معلم، یادآور شکوه و عظمت مردان و زنان پاکباخته‌ای است که در طول تاریخ در عرصه تعلیم و تربیت زیباترین جلوه‌های عشق و ایثار را به نمایش گذاشتند و با تعلیم خود زنگار جهل و نادانی را از وجود بشر زدودند.
تصویر معلمان؛ مجاهدان وادی علم و دانش

به گزارش سایت خبری پرسون، بنا به اعلام امیر دریادار حبیب‌الله سیاری با صدور پیامی، فرا رسیدن روز معلم را به وزیر آموزش و پرورش تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است.

برادر ارجمند: جناب آقای دکتر محسن حاجی میرزایی

وزیر محترم آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم.
فرا رسیدن دوازدهم اردیبهشت ماه سالروز شهادت معلم علم و اخلاق، استاد برجسته شهید آیت‍الله مرتضی مطهری (ره) که بنام روز معلم نام‌گذاری و مزیّن گردیده است را به جنابعالی و همه مجاهدان وادی علم و دانش، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

روز معلم، یادآور شکوه و عظمت مردان و زنان پاکباخته‌ای است که در طول تاریخ در عرصه تعلیم و تربیت زیباترین جلوه‌های عشق و ایثار را به نمایش گذاشتند و با تعلیم خود زنگار جهل و نادانی را از وجود بشر زدودند و با نفس مسیحایی خود جان تازه‌ای به کالبد بی جان آدمی بخشیدند.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آن شهید بزرگوار، از درگاه خداوند متعال مزید توفیقات روزافزون جنابعالی و همه خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی را در ظل توجهات حضرت، ولی عصر (عج) و تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) مسئلت می‌نمایم.

286060