یکی از بزرگترین نهنگ‌های بیت کوین ۲ میلیارد دلار BTC جابجا کرده است

یکی از بزرگترین نهنگ‌های بیت کوین در تمام تاریخ، ناگهان یک حجم عظیم ده رقمی BTC را از کیف پول خود خارج کرد.

تصویر یکی از بزرگترین نهنگ‌های بیت کوین ۲ میلیارد دلار BTC جابجا کرده است

به گزارش سایت خبری پرسون، طبق اطلاعات ردیاب بلاکچین Bitcoin Block Bot، یک نهاد ناشناخته ۴۰,۹۱۳ BTC به ارزش ۲.۲ میلیارد دلار در زمان معامله را با پرداخت کارمزد تنها 19.67 دلار منتقل کرده است.

این نهنگ ۹۰۰ بیت کوین را به کیف پولی با تاریخچه‌ی ۶۰ تراکنش منتقل کرده و مابقی بیت کوین‌ها به کیف پولی با تاریخچه‌ی ۲ تراکنش منتقل شده‌اند‌.

با توجه به اطلاعات BitInforCharts، نهنگ عظیم پشت این انتقال این کیف پول BTC را در 27 فوریه(۹ اسفند ۹۹) ایجاد کرده و بلافاصله به شانزدهمین آدرس ثروتمند موجود تبدیل شده است.

آدرس‌های مربوطه هیچ ارتباط شناخته شده‌ای با شرکتی که در فضای کریپتو سرمایه گذاری یا کار میکند ندارد. همچنین، بیت کوین‌ها به هیچ آدرس شناخته شده متعلق به صرافی‌های کریپتویی منتقل نشده‌اند، جایی که میتوان آنها را در بازار آزاد خرید و فروش کرد.

این اقدام این نهنگ چند روز پس از آن رخ داد که شرکت تحلیلی گلس‌نود گفت اصلاح اخیر بیت کوین تا حد زیادی باعث ضرر دارندگان جدید شد، در حالی که دارندگان قدیمی و قوی “همچنان قوی باقی ماندند”. آنها بلافاصله پس از سقوط بیت کوین از بالاترین سطح قیمت خود در حدود 65000 دلار، انبوهی از کیف پول‌های جدید BTC را ثبت کردند.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه سایت خبری پرسون نمی باشد.

منبع: dailyhodl

286027