کشف بیش از یک تن مواد مخدر در سراوان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از درگیری سنگین و مسلحانه تکاوران عملیاتی و انتظامی استان با اعضای یک باند قاچاق مواد مخدر و کشف بیش از یک تن تریاک در شهرستان سراوان خبر داد.
تصویر کشف بیش از یک تن مواد مخدر در سراوان

به گزارش سایت خبری پرسون، سردار احمد طاهری اظهار داشت: روز گذشته مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان و سراوان با اشراف اطلاعاتی خود، اعضای یک باند مسلح و سازمان یافته قاچاق مواد افیونی را که قصد انتقال محموله بزرگ مواد مخدر از مناطق مرزی استان به این شهرستان را داشتند، شناسایی کردند.

وی افزود: در این رابطه روز گذشته تکاوران پلیس در قالب چند تیم عملیاتی با رصد منطقه بین شهرستان سراوان به خاش، اعضای این باند مسلح را که با یک دستگاه خودروی تویوتا و یک دستگاه سواری ۴۰۵ در حال جابه جایی محموله مواد مخدر بودند، روئیت و به آنها دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ که خود را در محاصره مأموران انتظامی دیدند بدون توجه به ایست پلیس، به سمت مأموران انتظامی تیراندازی کردند.

وی بیان کرد: در این عملیات مقتدرانه، قاچاقچیان که با آتش پرحجم تکاوران پلیس روبرو شده و تاب تحمل در برابر مقاومت و ایستادگی مأموران انتظامی را نداشتند، مأموران انتظامی ضمن توقیف خودروی قاچاقچیان و دستگیری ۲ تن از آنان، موفق به کشف یک تن و ۴۸ کیلوگرم تریاک در بازرسی از خودرو قاچاقچیان شدند.

سردار طاهری با اشاره به اینکه در این عملیات ۲ قبضه سلاح کلاش و مقادیری مهملات جنگی از سوداگران مرگ کشف شد، بر عزم جدی پلیس استان سیستان و بلوچستان در برخورد با قاچاق مواد مخدر تأکید کرد و از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس ۱۱۰ در اختیار پلیس بگذارند.

286025