کشف بیش از ۱۰ تن روغن نباتی قاچاق

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلوگرم روغن نباتی قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال در شهرستان کنگاور خبر داد.
تصویر کشف بیش از ۱۰ تن روغن نباتی قاچاق

به گزارش سایت خبری پرسون، سردار جمال سلمانی گفت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید زنگنه حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون بنز که از مسیر کرمانشاه به کنگاور در حرکت بود، مشکوک شدند.

وی افزود: ماموران پس از توقیف کامیون و در بازرسی از آن ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلوگرم روغن نباتی قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۲ میلیارد ریال می‌رسید کشف کردند.

سردار سلمانی تاکید کرد: در این راستا راننده کامیون دستگیر و برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضایی شد.

کشف ۲۲ دستگاه وسیله نقلیه مسروقه توسط پلیس آگاهی

رییس پلیس آگاهی استان کرمانشاه نیز از کشف ۲۲ دستگاه وسیله نقلیه مسروقه شامل ۱۹ دستگاه خودرو و سه دستگاه موتورسیکلت خبر داد.

سرهنگ پرویز نظری اظهار داشت: طرح مبارزه با سرقت و کشف وسایل نقلیه سرقتی به مدت ۷۲ ساعت در سطح استان اجرایی و علاوه بر کشف خودروها و موتورسیکلت های مسروقه، هفت دستگاه خودرو دارای دستور توقیف و یک دستگاه خودرو ارکان مخدوش نیز کشف شد.

وی ادامه داد: کشف ۱۰ فقره سرقت قطعات و محتویات خودرو از دیگر اقدامات صورت گرفته توسط ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان است.

سرهنگ نظری همچنین از دستگیری چهار سارق خودرو، یک سارق موتورسیکلت، ۲ سارق قطعات و محتویات خودرو و یک مالخر نیز در قالب این طرح خبر داد.

285775