ادامه محدودیت های تردد و فعالیت اصناف در هفته جاری در گیلان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با تأکید بر ضرورت رعایت دستور العمل های بهداشتی از سوی مردم گفت: در هفته جاری نیز اعمال محدودیت های کرونایی و ترددی دراستان گیلان ادامه دارد.
تصویر ادامه محدودیت های تردد و فعالیت اصناف در هفته جاری در گیلان

به گزارش سایت خبری پرسون از گیلان، محمود قاسم نژاد صبح شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت کرونایی در استان گیلان، اظهار کرد: بر اساس آخرین آمارها هشت شهرستان استان گیلان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

وی با بیان اینکه سایر شهرستان‌های گیلان نیز نارنجی هستند، گفت: با توجه به این شرایط اعمال محدودیت‌های کرونایی در استان گیلان برای هفته جاری نیز ادامه دارد.

قاسم نژاد همچنین افزود: ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی به گیلان، ممنوعیت تردد خودروها با پلاک غیربومی در شهرستان‌های قرمز و نارنجی نیز ادامه دارد.

وی با اشاره به آخرین وضعیت فعالیت اصناف، تأکید کرد: با توجه رنگ بندی‌های اعلام شده تعطیلی اصناف گروه‌های ۲، ۳و۴ در شهرستان‌های قرمز و گروه‌های ۳و۴ در شهرستان‌های نارنجی تا پایان هفته پا برجا خواهد بود.

قاسم نژاد در ادامه با تأکید بر ضرورت رعایت دستور العمل های بهداشتی از سوی مردم و صاحبان اصناف، اضافه کرد: شهروندان و اصناف تا عادی شدن اوضاع محدودیت‌های کرونایی را با جدیت رعایت کنند.

وی به در پیش بودن شب‌های قدر اشاره و تأکید کرد: محدودیت‌های تردد شبانه در شب‌های قدر لغو است و مردم می‌توانند در این شب‌ها در مراسم معنوی شب‌های قدر شرکت کنند.

منبع: مهر

285905

مطالب مرتبط